وزرایی که برای سبد کالای رایگان استعفا می دهند !

0

به گزارش ساتین : عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اختلاف بین وزرا در نحوه و فرایند توزیع سبد کالا خبر داد و گفت: شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است که برخی از وزرا تا مرز استعفا هم پیش رفتند.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نقاط قوت و ضعف طرح توزیع سبد کالای خانوار از سوی دولت گفت: با اجرای این طرح مخالف هستم و معتقدم این طرح بازگشت به سیستم کوپنی که در دهه ۶۰ اجرا می شد، است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست توزیع سبد کالا سیاست درستی نیست و یارانه باید به صورت نقدی و آن هم به صورت هدفمند و تنها به اقشار آسیب پذیر و نه مرفه پرداخت شود.

وی گفت: از زمان اعلام خبر توزیع سبد کالا مراجعات زیادی به نمایندگان می شود و مردم نسبت به اینکه به آنها اختصاص پیدا نکرده اعتراض دارند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه دادن کالا به مردم مشکلی را حل نمی کند، گفت: باید به افراد مستحق و کسانی که زندگی خود را با یارانه تامین کرده و می گذرانند چند برابر یارانه داده شود.

بیاتیان افزود: با توجه به اینکه مجلس در سه شیفت کاری درگیر بررسی لایحه بودجه است فرصت نشد تا این موضوع بررسی و از رییس جمهور و وزرا در این باره سوال کنیم اما قطعا این موضوع یکی از موضوعاتی است که رییس جمهور و یا وزرای اقتصادی را برای ارایه توضیحاتی به مجلس خواهد کشاند.

نماینده مردم بیجار در مجلس از اختلاف بین برخی اعضای دولت در نحوه و فرایند توزیع سبد کالا خبرداد و گفت: شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است که برخی از وزرا تا مرز استعفا هم پیش رفتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه در توزیع سبد کالا عدالت رعایت نشده است، افزود: اگر دولتی ها با کمیسیونهای تخصصی مجلس در این باره مشورت می کردند چنین تصمیمی را اتخاذ نمی کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ