سهام “نفت سپاهان” تا دو هفته آینده عرضه نمی شود

0

ه گزارش ساتین ؛ پس از برگزاری جلسه معارفه شرکت نفت سپاهان در روز سی ام دیماه، قرار بود ۱۰ درصد سهام این شرکت در روز چهارشنبه(دوم بهمن) در عرضه اولیه وارد بورس اوراق بهادار شود که بنظر می رسد مدیران این شرکت با توجه به شرایط بازار سرمایه فعلا از این کار منصرف شده اند.

در این خصوص نیز علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار با بیان این مطلب گفته، با توجه به ارائه نشدن عملکرد ۹ ماهه شرکت و همچنین تعطیلات ۲۲ بهمن تا پایان هفته بعد، عرضه اولیه نفت سپاهان انجام نمی گیرد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ به عنوان مجموعه روغن سازی پالایشگاه اصفهان تاسیس و در سال ۱۳۸۱ توسط شرکت سرمایه گذاری وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان وزارت نفت خریداری و از آن زمان به صورت سهامی خاص و به نام شرکت نفت سپاهان و به صورت خصوصی اداره می شود. این شرکت سال گذشته با توجه به موافقت مجمع شرکت به منظور ورود به بازار بورس به شرکت سهامی عام تبدیل شد. حوزه فعایت نفت سپاهان تولید روغن پایه؛ اکستراکت، واکس، انواع روغن ها و روانکار های خودرویی (اعم از بنزینی ودیزلی)، صنعتی، دریایی و انواع مشتقات آنها است.

افزون بر این، هیئت‌پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه روز ۱۶ دیماه خود، با پذیرش سهام شرکت نفت سپاهان در بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ