جدیدترین عکس مهران مدیری و دخترش

0

مراسم افتتاحیه فیلم ساعت ۵ عصر اولین ساخته مهران مدیری در حالی برگزار شد که شهرزاد دختر این کارگردان نیز در مراسم حضور داشت و برای اولین بار است که دختر مهران مدیری در چنین مراسمی حضور می یابد.

همسر مهران مدیری دختر مهران مدیری خانواده مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری بازیگران فیلم ساعت 5 عصر اینستاگرام مهران مدیری

حرف های جالب شهرزاد مدیری از زندگی شخصی اش

مهران مدیری و خانواده وی یکی از پرطرفدارترین جست و جو ها در اینترنت می باشد و بسیاری از هواداران مهران مدیری علاقه مند به دانستن جزییاتی از زندگی این مجری و بازیگر توانمند است به همین منظور گفتگویی جالب و خواندنی از دختر او شهرزاد مدیری را در اختیار شما علاقه مندان قرار داده ایم.

شهرزاد مدیری کوچک ترین عضو خانواده مدیری هست. آرام و شمرده حرف می زند و سعی می کند که با جواب های کوتاه، این آرامش را بعنوان خصلت ذاتی اش به ما معرفی کند.

اما برق چشمانش و لحظاتی که با برادرش اختلاف نظر پیدا می کند، دستش را رو می کند و معلوم میشود که هوش و نبوغ خانوادگی به همراه آن انرژی ژنتیک، به او هم رسیده. به محض ورود به دفتر ما یکی از مجله های شماره گذشته را برمی دارد و با توجه ورق میزند، یکی از عکس های پدرش در سریال «مرد هزار چهره» را می بیند و طوری که ما نشنویم به فرهاد می گوید:« نگاه کن شبیه بقال ها شده!» و بعد میخندد.دختر مهران مدیری، تمام کارهای پدرش را دنبال می کند و جزو مخاطبان اصلی سریالهای خنده دار او هست.

خانواده مهران مدیری

شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین انها «شب های برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند. دختر ظاهرا ساکت و سربه زیری که روبه روی ما نشسته اعتراف می کند که برخی مواقع مچ پدرش را میگیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد:« سر سریال باغ مظفر از یکی از قسمت ها خوشم نیامد به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم». شهرزاد یازده سال اکثر ندارد اما در این مدت تمام سریال های پدرش را موبه مو دنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدری که همۀ وقت} سرکار هست با او به پشت صحنه سریال ها می رود:« سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم.

اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم». دختر مهران مدیری بودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست. او گاهی اوقات از این ماجرا حسابی لذت می برد و گاهی اوقات هم نه.« هم مفید هست و هم بد. گاهی اوقات آن قدر سؤال می پرسند که آدم اذیت می شود».

شهرزاد با کمک برادرش و گرچه هوش ذاتی اش راه و روش مناسبی برای برخورد با این سؤالات پیدا کرده. اگر از شهرزاد مدیری درمورد پدرش، خانواده و هر مسئله خصوصی دیگری بپرسید؛ او یا جواب نمی دهد یا این که با جواب های نصفه و نیمه پشیمان تان می کند.

اما اگر فکر می کنید که این سختی ها وی را از دختر مدیری بودن خسته کرده، کاملا در اشتباه اید، چون:« همه ی مهران مدیری را دوست دارند. من هم.

همسر مهران مدیری دختر مهران مدیری خانواده مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری بازیگران فیلم ساعت 5 عصر اینستاگرام مهران مدیری

دختر و پسر مهران مدیری

چون پدرمه، در تلویزیون می بینمش و کارهایش را دوست دارم و گرچه یک جاهایی هم به درد میخورد». بله، مهمترین نکته همین هست. چه کسی بدش می آید که به اردو برود و معرفی خانم مدیر باعث شود تا با یک بغل جایزه به منزل برگردد؟ شهرزاد این ماجرا را با ذوق تعریف می کند و بعد میگوید که تا به حال کاری نکرده که مهران مدیری به مدرسه دخترش برود.

در تمام مدتی که شهرزاد حرف می زند، فرهاد با سکوت به خواهرش و حرف هایش گوش می دهد و وقتی حرف به شیطنت شهرزاد میرسد، برخلاف نظر شهرزاد سرش را بالا می اندازد.شهرزاد صحبت هایش را قطع می کند و نگاه معنی داری به برادرش می اندازد و میگوید:« شیطان هستم ولی سر کلاس های مهم درس گوش می دهم».

ارتباط این خواهر و برادر عجیب و بامزه هست. فرهاد در تمام مدت گفت و گو سعی می کند با حفظ استقلال خواهرش، مواظب او باشد. در منزل مدیری، همۀ با هم مفید میباشند و شهرزاد بعنوان دختر کوچک خانواده با همه ی احساس راحتی و نزدیکی می کند.

دختر کوچک مهران مدیری، از پدرش بعنوان یک هم بازی مفید در وسطی و گل کوچیک حرف می زند و وی را بعنوان نخستین آدمی که در زمان قهر برای آشتی پیش قدم می شود، معرفی می کند.معمولا در این جور مواقع، شهرازد به اتاقش میرود و پدر مجبور هست که به اتاق او برود و گاهی با توضیح منطقی و گاهی هم با قربان صدقه رفتن، دختر کوچک را راضی کند. شهرزاد مدیری از همین زندگی ساده و پر ازدوستی در کنار خانواده اش لذت می برد، در حال حاضر سرگرم مدرسه،موسیقی و نقاشی هست و قصد بازیگر شدن هم ندارد. اگر پدرم بخواهد برای او بازی می کنم اما هیچوقتبازیگر نمی شوم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ