کوروش اسدی ،نویسنده ایرانی خودکشی کرد!

0

عاطفه چهارمحالیان (آتفه چهارمحالیان) شامگاه چهارشنبه (۲۸ تیر ماه) در گفتگو با شبکه بی بی سی با اعلام اینکه کوروش اسدی با گاز خودکشی کرده است، افزود: روز درگذشت کوروش اسدی من ساعت ۱۱ صبح از منزل خارج شدم و قرار بود کوروش آن شب عازم شیراز شود و من از وی خواستم که به سفر نرود.

 

وی ادامه داد: موقعی که به خانه برگشتم؛ متوجه شدم که کوروش با گاز خودکشی کرده است.

 

وی با بیان این مطلب که؛ دلیل عدم اعلام علت مرگ کوروش و خودکشی کردن او؛ این است که خودکشی نوعی قتل به شمار می‌رود و تا زمانی که کاملا اثبات نشود خودکشی صورت گرفته؛ نمی‌توان آن را اعلام کرد، افزود:  زمانی که وارد خانه شدم با یک برگه و چند خطی که روی آن نوشته بود، مواجه شدم. کوروش روی آن کاغذ نوشته بود: در خودکشی من هیچ فردی مقصر نبوده است. من خسته هستم و به لحاظ روحی نمی‌توانم ادامه زندگی بدهم و نمی‌خواهم که مادرم از این مسئله خبردار شود. او در این نامه همه اموال و دارایی خود را به من بخشیده بود.

 

چهار محالیان ادامه داد: ما مجبور بودیم تا زمانی که پرونده کاملا توسط پلیس بسته نشود دلیل را اعلام نکنیم. روز تشییع جنازه که اجازه دفن داده شد‌، بازهم اجازه اعلام نداشتیم خبر خودکشی کوروش را اعلام کنیم. در این یکی دو روزه گروهی می‌خواستند علت مرگ را سیاسی اعلام کنند و حتی صحبت برگزاری تجمع برای مرگ کوروش بود. در این میان برخی گفتند اگر برای مرگ کوروش تجمعی صورت بگیرد؛ برای کتاب‌های او مشکل پیش آمده و دیگر مجوز نخواهد گرفت. از این رو من ترجیح دادم علت واقعی مرگ او را اعلام کنم.

کورش اسدی، شب شنبه سوم تیر ۱۳۹۶ در ۵۲ سالگی در خانه خود در تهران درگذشت. پیکر کورش اسدی در میان بدرقهٔ خانواده، دوستان و هوادارانش از خانهٔ هنرمندان به قطعهٔ نام آوران بهشت زهرا منتقل و به خاک سپرده شد.

منبع : جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ