چرا تور روسیه و تور وارنا به سفری بی نظیر ایرانیان تبدیل شده است؟

0

تور روسیه و تور مسکو و تور وارنا بلغارستان یکی از معدود تورهایی است که توانسته در سالهای اخیر جای خود را به عنوان یکی سفر تفریحی در میان مردم ایران باز کند. سالهای متمادی ترکیه و دبی مقصد اصلی گردشگران ایرانی بوده است و چه ایرانیانی بوده اند که هر ساله برای سفرهای خارجی خود این دو کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب میکردند و روزهایی را به تفریح و خوشگذرانی در این مقاصد سنتی و تکراری میپرداختند.

سن پترزبورگ رپورتاژ آگهی ارزان جاهای دیدنی سن پترزبورگ توریستی روسیه تور وارنا بلغارستان تور وارنا تور سن پترزبورگ تور بلغارستان تور ارزان روسیه

البته فراموش نکنیم که نوع تفریحات موجود در تور روسیه متفاوت از تفریحاتی است که شما در تور وارنا بلغارستان تجربه میکنید . اما میتوان روسیه را یکی از کشورهایی دانست که با ایجاد تفریحات و سرگرمیهای متنوع برای بازدیدکنندگان توانسته است تقریبا طیف وسیعی از گردشگران را مجذوب خود کند.

سفر با تور مسکو و تور سنت پترزبورگ علاوه بر تفریح و ایجاد آشنایی با طبیعت و فرهنگ روسیه ، جذابیت های تاریخی فراوانی از خاطرات جنگ جهانی دوم دارد که با سفر به روسیه میتوانید همه اینها را همراه با هم تجربه کنید و تفاوت های شگفت انگیزی که این کشور پهناور با سایر کشورهای دنیا دارد را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری در تور روسیه و تور مسکو و سنت پترزبورگ به حدی زیاد است که تمام روز شما را به خود اختصاص میدهد. آب و هوای روسیه در فصل تابستان نیز مزید بر علت شده و این کشور را به مقصدی تفریحی ، تاریخی همراه با آب و هوای دلپذیر و مثال زدنی تبدیل کرده است.

حتما شما هم برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و بناهای تاریخی با شکوه روسیه، به این فکر افتاده اید که برای سفر به این کشور زیبا و تاریخی برنامه‌ریزی کنید. برای مشاهده تصاویر زیبای روسیه و دیدنیهای روسیه میتوانید روی لینک عکس های روسیه کلیک کنید و شاید شما هم برنده خوش شانس تور وارنا ، تور روسیه یا تور مسکو و سنت پترزبورگ از طرف آژانس بین المللی مسافرتی ایران مرکز باشید.

 

همچنین برای مشاهده نام برندگان تورهای مسافرتی ، هر روز به کانال ایران مرکز سر بزنید و نام خود را در میان نام برنده شدگان جستجو کنید : iranmarkaz@

https://t.me/iranmarkaz

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ