مشخصات فنی نیسان پاترول نیسمو (Nissan Patrol Nismo) +قیمت

0

بررسی نیسان پاترول نیسمو مدل ۲۰۱۷  ( Nissan Patrol Nismo)

نیسان پاترول خودرویی در کلاس SUV  و البته با سابقه طولانی در ایران است.گرچه نیسان پاترول نیسمو با آن چیزی که شما از آن یاد می کنید بسیار دور شده و فاصله گرفته است اما در هر صورت هنوز ذات پاترول بودن را در خود دارد.

معرفی خودرو مشخصات نیسان پاترول نیسمو قیمت نیسان پاترول نیسمو قیمت شاسی بلند قیمت آفرود بهترین شاسی بلند آفرود چیست nissan patrol nismo 2017

خودرویی با قیمت ۳۹۱،۰۰۰ درهم امارات.

این خودرو را باید رقیب سرسخت تویوتا لندکروزر ژاپنی دانست.خودرویی آماده به آفرود که آخرین بار در سال ۲۰۱۴ فیس لیفت شد.اما چرا در سال ۲۰۱۷ به آن نیسان پاترول نیسمو می گوییم.

نیسان پاترول در سال ۲۰۱۷ دستخوش بروز رسانی های متعدد شد،تغییراتی شامل شیشه ی دودی رنگ و چراغ های جلو و عقب LED یکپارچه ، جلو پنجره مشبک  کرومی و دودی رنگ، سپر جلوی بزرگتر و دارای خطوط قرمز رنگ در زیر سپر، سپر عقب جدید با خروجی اگزوز بزرگ و دولول ،رینگ های جدید و مختص به پاترول با شکل و شمایل منحصر به فرد ۲۲ اینچی  آلیاژی که سبب شده این خودروی پرقدرت نام نیسمو را نیز بدوش بکشد.

این بروز رسانی ها در داخل کابین خودرو وجود دارد.مواردی نظیر داشبوردی جدید با مواد نرم و کیفیت درجه یک ،کفپوش مخمل درجه یک با لوگوی نیسان پاترول نیسمو ، پدال های آلومینیومی اسپرت ، اتصالات و دستگیره های درب کرومی،  صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با حافظه داخلی ۹ گیگابایت،دوربین ۳۶۰ درجه ، تهویه صندلی های جلو ، کی لس  با دکمه استارت، کروز کنترل تطبیقی،تشخیص نقطه کور، نمایش فشار تایر، تهویه مطبوع سه منطقه ای با خروجی ردیف های عقب و سایر امکانات ایمنی و رفاهی دیگر از جمله امکانات این خودرو هستند.

معرفی خودرو مشخصات نیسان پاترول نیسمو قیمت نیسان پاترول نیسمو قیمت شاسی بلند قیمت آفرود بهترین شاسی بلند آفرود چیست nissan patrol nismo 2017

نیسان پاترول نیسمو در زیر کاپوت خود موتور ۵۶۰۰ سی سی ۸ سیلندر  با خروجی قدرت ۴۲۸ اسب بخار و گشتاور  ۵۶۰ نیوتن متر را دارد که به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل است.

وزن آن ۲۷۹۵ کیلوگرم و دارای طول: ۵۱۴۰ میلی متر ،فاصله دو محور: ۳۰۷۵ میلی متر است و می تواند به بیشترین سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۷٫۳ ثانیه دست یابد.البته این خودرو مصرف سوخت بالا و در حدود ۱۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد.

nissan patrol nismo 2017 price

STARTING PRICE : AED391,000

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ