مبارزه امیر علی اکبری با تیلور کینگ آمریکایی در ژاپن +فیلم

0

مبارز MMA کشورمان چهارم مرداد برای رویارویی با تیلور حریف آمریکایی خود عازم ژاپن شد.

امیر علی اکبری، نایب قهرمان رقابت‌های MMA جهان دومین مبارزه خود در سال جدید را در ژاپن مقابل تیلور کینگ آمریکایی انجام داد. علی اکبری در نخستیم جدالش در امسال موفق شد رقیب برزیلی را در همان راند اول ناک اوت کند.

مسابقات کیک جیتسو مسابقات mma بیوگرافی امیرعلی اکبری امیر علی اکبری در mma Tyler King mma ایران Amir Aliakbari

علی اکبری روز چهارشنبه چهار مرداد عازم ژاپن شد و این مبارزه روز هشتم مرداد برگزار شد. علیرضا استکی و مارک سوویچ به عنوان مربی علی اکبری را همراهی کرد.

***

امیر علی اکبری نایب قهرمان رشته MMA(هنرهای رزمی ترکیبی) در دومین مبارزه خود در سال جدید میلادی در Rizin Cup مقابل تایلر کینگ فایتر آمریکایی به روی رینگ رفت و در پایان در مدت زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه حریف خود را با ضربات متعدد مشت ناک اوت کرد.

مسابقات کیک جیتسو مسابقات mma بیوگرافی امیرعلی اکبری امیر علی اکبری در mma Tyler King mma ایران Amir Aliakbari

این مبارزه در چارچوب سازمان رایزین و در سالن سایتاما سوپرآریانا در استان سایتاما ژاپن و با استقبال بی‌نظیر علاقمندان به MMA برگزار شد.کینگ پیش از انجام این مبارزه بارها ادعا کرده بود این مبارزه را خیلی آسان و یک طرفه پیروز خواهد شد.

علی‌اکبری در نخستین مبارزه خود در سال جدید در شهر یوکوهامای ژاپن مقابل ژرونیمو دوس سانتوس از برزیل به روی رینگ رفت و در پایان مقابل این بوکسور مطرح برزیلی در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۴ ثانیه به برتری رسید.

فیلم ناک اوت شدن حریف آمریکایی در یک دقیقه توسط علی اکبری

فیلم مصاحبه امیر علی اکبری بعد از ناک اوت تیلور کینگ امریکای

دانلود؛ درگیری امیر علی اکبری و تایلور کینگ در وزن کشی؛ امیرشاه از حریفش زهر چشم گرفت (۵ مگابایت)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ