بازیگر زن ،با دمپختک و نیمرو مهران مدیری را غافلگیر کرد!

0

شب گذشته مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون شد.

مدیری در این برنامه، به راه‌های کلاهبرداری اینترنتی اشاره کرد و با حضور دو نفر از تماشاگران، درباره کلک‌ها و انواع کلاهبرداری گفت. سپس از عجمیان برای حضور روی صحنه دعوت کرد.

مجری دورهمی در بخشی از برنامه، خطاب به تماشاگران بیان کرد: پنج روز است برنج نخورده‌ام و احساس می‌کنم، لاغر شده‌ام!

مهمان دورهمی امشب دورهمی مهران مدیری دمپختک سیب زمینی دمپختک باقالی بیوگرافی روشنک عجمیان بازیگران دورهمی اینستاگرام روشنک عجمیان

به نظر می‌رسید مدیری در تصمیم خود برای کاهش وزن جدی است. اما وقتی روشنک عجمیان یک ظرف دمپختک و نیمرو برایش آورد، در برابر غذای مورد علاقه‌اش تاب نیاورد و با خنده گفت: یک شب مسئله‌ای نیست و می‌شود رژیم را کنار گذاشت!

عجمیان پس از سلام و احوالپرسی با حضار، درباره خوش اخلاقی همیشگی‌اش گفت: خوش‌اخلاقی‌ من ذاتی است و همیشه می‌خندم. تا به امروز انرژی خوبی از اطرافیانم گرفته‌ام.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کوچه اقاقیا» درباره آغاز کار خود در حرفه بازیگری و هنر بیان کرد: به صورت حرفه‌ای نوشتن را از دوران راهنمایی آغاز کردم. بعد از مدتی به طور جدی پیگیر نقاشی شدم تا اینکه با تشویق‌های پدرم به صورت آکادمیک بازیگری را آغاز کردم.

عجمیان افزود: از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ کار تئاتر انجام می‌دادم و کم کم با بازی در تلویزیون و بعد از حضور در سریال «کوچه اقاقیا» شناخته شدم.

وی درباره تجربه کار اجرا عنوان کرد: من هم تجربه بازیگری دارم و هم اجرا. هشت سال مجری جام جم بودم و چند مسابقه تلویزیونی را در شبکه سه اجرا کرده‌ام. علاقه خودم بیشتر به سمت بازیگری است و اجرا فضای مناسبی بود تا در برنامه زنده اعتماد به نفس داشته باشم.

عجمیان ادامه داد: بازیگری را به اجرا ترجیح می‌دهم و اگر هدایت درست و متن خوب باشد، بازیگری را دوست دارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «جایزه بزرگ»، در خصوص علاقه خود به آثاری که در آن‌ها ایفای نقش کرده، اظهار داشت: در بین سینمایی‌ها «کتاب قانون» را به خاطر تجربه و نقش متفاوتش دوست داشتم. مجموعه تلویزیونی «دارگل» آقای لبخنده و «بی‌خوابی شیرین» جزو علاقه‌مندی های من بود، ولیکن در بین تمام کارهایم سریال «جایزه بزرگ» را چون مردم خیلی دوست داشتند و «کوچه اقاقیا» که پر از خاطره است؛ خیلی دوست دارم.

مدیری در ادامه به اعتیاد عجمیان به فضای مجازی اشاره کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در این باره توضیح داد: خیلی در فضای اینستاگرام فعال بودم. به خاطر لطف یکسری دوستان اولین صفحه‌ام را بستم. دوباره به خاطر دوستانم صفحه ساختم که ناگهان هک شد. به تازگی تصمیم گرفتم که با مدیریت بهتر و بیشتری وارد فضای مجازی شوم.

مدیری در ادامه با اشاره به فیلم‌های منتشر شده از مهمانان دورهمی و اعتراض طرفداران آن‌ها گفت: آنچه که مهمان و یا من در برنامه می‌گوییم، نوعی شوخی است و جنبه سرگرمی دارد.

عجمیان در ادامه صحبت‌ها، چند سوال از مجری برنامه تلویزیونی دورهمی پیرامون اخلاق در حرفه کاری، بحث‌های سیاسی در برنامه و … پرسید.

مدیری در پاسخ به این سوالات عنوان کرد: من سر تولید و ضبط برنامه بداخلاق نیستم. ولی چون تنبل و بد قول هستم و باید روزی هفت ساعت کار کنیم، مجبورم آن چند ساعت را جدی باشم تا کار انجام شود.

کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی از نام بردن بهترین بازیگر طنز زن و مرد ایران خودداری کرد و گفت: همه آنها بهترین هستند.

عجمیان درباره بحث‌های سیاسی در دورهمی پرسید و مدیری پاسخ داد: من از سال ۸۸ تا ۹۳، به مدت ۶ سال اصلا در تلویزیون نبودم و چون در فضای مجازی هم حضور ندارم، فضایی نبود که بخواهم نقد کنم. دو سال است که به تلویزیون برگشتم. هر چیزی که می‌گویم، چیزی است که به ذهنم می‌آید و در برنامه آخر درباره هدف دورهمی و حرف‌هایی که زده شده، حتما خواهم گفت.

وی افزود: من فقط بر اساس حس مسئولیت و وظیفه شناسی خودم، مسائل اجتماعی روز را بیان می‌کنم. این طور نیست که از جایی خط بگیرم. شکل و هدف دورهمی اینگونه نیست.

عجمیان در ادامه گفتگوی خود با مدیری از ازدواج و آشنایی با همسرش گفت و از دختر ۷ ساله خود «آروشا» یاد کرد. وی همچنین در واکنش به سوالات مدیری، گفت: به جراحی زیبایی اعتقادی ندارم و برحسب اعتقادات شخصی خودم مهریه را نمی‌پسندم.

بازیگر فیلم سینمایی «کتاب قانون» درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: نیمی از سال گذشته را مشغول کار بودم. الان ترجیح می‌دهم استراحت کنم و امیدوارم پس از آن یک کار خوب را زودتر شروع کنم.

عجمیان در پایان دو جلد از دایره المعارف مردمان ایران و همچنین مجموعه لطیفه‌های مرحوم منوچهر نوذری را به موزه دورهمی اهدا کرد.

منبع : محدثه نعمتی / باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ