مضرات مصرف بستنی زغالی ،بستنی سیاه

0

کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند مصرف بستنی زغالی که با زغال چوب تهیه می شود و این روزها در دنیا طرفداران فراوان پیدا کرده است می تواند باعث جذب داروها در معده و بی اثر کردن خواص آنها شود.

 

از زغال چوب برای ضدعفونی کردن میوه ها و سبزیجات استفاده می شود، همچنین در سالهای قبل از این ماده برای ضدعفونی کردن محیط های بیمارستانی و بیماران استفاده می شده است.

مضرات بستنی متخصص تغذیه طرز تهیه بستنی زغال چوب ترکیبات بستنی زغال چوب بستنی زغالی در تهران بستنی زغالی در ایران black ice cream

خاصیت زغال چوب در از بین بردن سموم از معده و دستگاه گوارش است، این ماده نوعی جاذب است و اکثر مواد شیمیایی را جذب و در خود حل می کند به همین دلیل خوردن آن به همراه بستنی می تواند اثر داروهای شیمیایی به ویژه داروهای پیشگیری از بارداری را مختل و از بین ببرد.

 

بستنی زغالی نسل جدیدی از بستنی است که از طعم دهنده زغال چوب گیاهی استفاده می شود و بستنی طعم و مزه خاصی پیدا می کند.

این بستنی این روزها در دنیا بسیارمحبوب شده و در بسیاری از بستنی فروشی ها فروخته می شود اما زغال چوب موجود درآن مانند یک سم زدا تمامی مواد شیمیایی موجود در معده و دستگاه گوارش را جذب کرده و از بین می برد و به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری های مزمن نباید از این بستنی استفاده کنند.

 

این بستنی همچنین باعث بی اثرشدن داروهای هورمونی تنظیم کننده بارداری می شود واگر در یک ماه چندین نوبت از این بستنی استفاده شود امکان بارداری خانم ها حتی با وجود مصرف منظم قرص های ضد بارداری وجود دارد.

 

کارشناسان عنوان کرده اند که این جنبه خاص از بستنی زغالی باید درسطح جهان اطلاع رسانی شود و اگر مبتلا به بیماری هستید و فعلاً شرایط فرزند آوری را ندارید باید از سایر روش های پیشگیری استفاده کنید.

منبع : میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ