زینب ساسانیان (قهرمان دوچرخه سواری) در حادثه تصادف جان باخت +عکس

0

متاسفانه قهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری کشورمان زینب ساسانیان در تصادف بامداد امروز در سانحه تصادف جان باخت.

رحیم آقامحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه قهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری کشورمان زینب ساسانیان بامداد امروز در سانحه تصادف جان باخت.

ورزش بانوان عکس ورزش بانوان دختر دوچرخه سوار حوادث اردبیل تیم ملی دوچرخه سواری بیوگرافی زینب ساسانیان اخبار تصادف

رئیس پلیس راهور استان اردبیل افزود: بامداد امروز در اثر برخورد خودرو با درخت در خیابان دانشگاه اردبیلی متاسفانه یک کشته و چند مصدوم بر جای ماندند که زینب ساسانیان که یکی از ورزشکاران بنام دوچرخه‌سوار کشورمان بود جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: وضعیت حال مصدومان نیز در حال حاضر مشخص نیست و پس از آگاهی از حال آنان و بررسی وضعیت موجود شرایط جسمی مصدومان عواقبا از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

آقامحمدیان تصریح کرد: بنده به نوبه خود این ضایعه بسیار بزرگ را به مردم کشور، استان اردبیل و به ویژه جامعه ورزشی استان و بازماندگان خانواده وی تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش چنین حوادث تلخ و ناگواری در سطح استان باشیم.

***

مرحوم زینب ساسانیان در مصاحبه ای گفته بود: بنده سال‌هاست جزو تیم ملی هستم اما تاکنون مسئولان امر و هیئت دوچرخه‌سواری در حمایت از ما هیچ کاری را نکرده و حتی ما خودمان برخی از امکانات نظیر دوچرخه را تأمین و تهیه کردیم و هیچ‌گونه تشویق و ترغیبی نیز به رغم کسب مدال‌های مختلف از سوی مسئولان شاهد نیستیم.

ساسانیان در ادامه سخنان خود افزود: تاکنون هیچ یک از مسئولان حتی در افتخاراتی که اخیراً برای این استان به دست آوردیم حتی یک خسته نباشید خشک و خالی به ما نداده و ما از این بابت گله‌مند هستیم که چرا مسئولان توجهی به ورزش قهرمانی انجام نمی‌دهند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ