جا مانده‌های سبد کالا مرحله بعد ۲ سبد یکجا می‌گیرند

3

به گزارش ساتین : مدیر اجرایی سبد کالای دولت درباره نحوه توزیع سبد کالا در دور بعدی گفت: مشمولینی که این دوره سبد کالا دریافت نکرده‌اند دور بعد , هر دو سبد را یکجا دریافت می‌کنند.

بهمن حاجعلی در گفت‌وگو با  تسنیم, در پاسخ به اینکه آیا کسانی که این دوره سبد کالا دریافت کردند دور بعدی هم سبد کالا دریافت می‌کنند؟ گفت: آن دسته از سرپرستان خانوار که در این دوره از توزیع سبد کالا مشمول شده اند در دور بعدی نیز جز مشمولین خواهند بود.

 وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا بازنگری در جامعه هدف کارگران صورت خواهد گرفت؟ گفت: کلیه کارگران مشمول قانون کار در دور بعدی سبد کالا دریافت می‌کنند.

 حاجعلی تاکید کرد: آن دسته از مشمولینی که این دوره سبد کالا دریافت نکرده‌ اند در دور بعدی هر دو سبد را به صورت یکجا دریافت خواهند کرد.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه نگرانی برای کالای این سبد کالایی وجود ندارد، اظهار داشت: مردم می‌توانند در مهلت ۱۵ روزه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کرده و سبد کالا دریافت کنند. در صورت نیاز این بازه ۱۵ روزه قابل تمدید است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. کریم می گوید

    ایا کسانی که هیچ شغلی ندارند و در هیچ جایی بیمه نیستند و به نان شب مهتاج اند ایرانی نیستند که این سبد تعلق بگیرد واقعا متاسفم دولت امید نا امید مان کردی

  2. مهدی می گوید

    چه طوری سبدکالاخانوار بگیریم

  3. moh.faz می گوید

    با سلام بنده ۳۰ سالمه حقوقم ۴۵۰ تومان بود شد ۵۰۰ ت الان بعد از ۳ کار کردن شد ۶۰۰ تومان متاهل دارای زن و بچه یه دختر هستم قسطام تو ماه ۴۰۰ ت وام ازدواجو غیره وو کرایه رفت و آمدم با ماشین در ماهم ۱۵۰ تومان تهش هیچی نمیمونه تا حالا هم سبد کالا نگرفتم هیچی فقط میگن بهزیستی کمیته امداد پس ما چی امثال من چی لطفا رسیدگی کنید کد ملی ۵۲۶۹۸۸۲۰۸۶ ممنون میشم لطفا جواب به ایمیلم بفرستید