جسد بنیتا دختر ۸ ماهه در پاکدشت پیدا شد/ سارق دستگیر شد

0

دادستان پاکدشت از کشف جسد بنیتا ۸ ماهه در این شهرستان خبر داد.

بنیتا که در خودرو والدین حضور داشته به همراه خودرو توسط سارق به سرقت رفته بود.

لازم به ذکر است که متهم این پرونده قبلا دستگیر شده و یک ماه پیش با قید ضمانت آزاد شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سارق خودروی سرقت کرده را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو بوده و همانجا فوت کرده است.

همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای از دستگیری سارق خودرو و بنیتا خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال سرقت خودرو فردی در روز پنج شنبه در منطقه مشیریه تهران که پس از خروج از پارکینگ منزلش به منظور بستن درب پارکینگ، خودرو را به صورت روشن رها کرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه اش شد، بلافاصله یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیری سارق یا سارقان و یافتن کودک ربوده شده را در دستور کار خود قرار دادند.

این مرکز در ادامه افزود: علیرغم نبود هیچگونه سرنخ و اثری از مجرم یا مجرمین، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر را شناسایی که نفر اول در محل سکونت خود واقع در شهرستان پاکدشت دستگیر و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربایش کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف و اعلام کرد در همان ساعات اولیه پس از سرقت وی به همراه همدستش خودرو و کودک را به شهرستان پاکدشت منتقل کرده و سپس از همدیگر جدا شدند.

کودک گمشده عکس بچه های دزدیده شده سرقت خودرو دختر گمشده بچه دزدی اخبار سرقت اخبار پاکدشت اخبار آدم ربایی

بلافاصله ماموران به محل اختفای سارق اصلی مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزاد ده است در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و کودک هشت ماهه را در یکی از خیابان های شهرستان پاکدشت رها کرد و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.

سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با ژیکر بی جان کودک ربوده شده مراجه گردیدند.

پلیس در پایان با توجه به تلاش های صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه فجایع نباشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ