مهران مدیری مدیرعامل پرسپولیس شود؟!

0

حالا که سر و صدای بعضی از بازیکنان از مدل مدیریتی علی‌اکبر طاهری بر باشگاه پرسپولیس درآمده، بهروز رهبری‌فرد نیز یکی از آن مصاحبه‌های معروف خود را انجام داد و حرف‌های تندی به زبان آورد.

به گزارش خبر ورزشی، او ابتدا به ما گفت: «من از مدیران دولتی خواهش می‌کنم بنده را مدیر یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعتی کنند. می‌توانم وزیر یا رئیس کارخانه ذوب‌آهن اصفهان یا فولاد ماهان سپاهان باشم. جایی که پول باشد و من فقط بروم پشت میز مدیریتی‌‌اش بنشینم و مثل طاهری در پرسپولیس، مدیریت کنم! این مدل مدیریت که کاری ندارد، هر جا پول باشد، هر کسی می‌تواند مدیریت کند و کار سختی نیست. فکر نکنید طاهری شاهکار کرده است.»

او اضافه کرد: «طاهری آن قدر بد عمل کرد که بالاخره صدای بازیکنان را درآورد. بازیکنانی که انصافاً عملکرد خوبی داشتند و قهرمانی جدید پرسپولیس را باید به نام آنها و حضور برانکو نوشت. مدیر باشگاه باید درآمدزایی کند نه اینکه فقط با بوقچی‌ها عکس بیندازد و مدیر باشگاه در فضای مجازی باشد. آقای مهران مدیری بابت ساخت فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر، ۲۰ میلیارد درآمدزایی کرده، آن هم فقط از یک یا دو شرکت. این فیلم فقط دو ماه روی پرده است و سپس به شبکه ویدئویی خانگی می‌رود تا کنار فیلم‌های علی انصاریان به فروش برسد! با این حساب من از وزیر ورزش خواهش می‌کنم مهران مدیری را مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کند. مدیری را جانشین طاهری کنند و مهران غفوریان یا جواد عزتی هم جانشین ترکاشوند شوند! به خدا مردم این مدیران را بیشتر از طاهری و ترکاشوند دوست دارند.»

رهبری‌فرد افزود: «در قهرمانی فصل قبل پرسپولیس، کمترین سهم ممکن مربوط به مدیریت باشگاه بود. به طاهری پول کلان دادند و گفتند لطفاً اینجا بنشین و مدیریت کن، باز هم پول کم آورد و بازیکنان را عصبانی کرد. مهدی طارمی ستاره تیم است اما جگرش را خون کردند. آن از بازی‌هایی که برای دادن رضایتنامه به مهدی ایجاد کردند و این هم از جریمه‌های چپ و راست قبل از شروع لیگ. این بازیکن چطور باید به لیگ برود؟ من می‌گویم هواداران پرسپولیس باید باهوش باشند و در این شرایط، اگر موفقیت و قهرمانی دوباره می‌خواهند، از طارمی حمایت کنند. یادتان نرود طارمی باید برای تیم گل بزند و بازی کند نه طاهری!»

کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: «طاهری فقط مدیر فضای مجازی باشگاه است. چپ و راست عکس از خودش منتشر می‌کند. سایت باشگاه پرسپولیس شده آلبوم عکس ایشان! هیأت مدیره هم که کشکی است. همه جلسات دو نفره است و تصمیمات هم یک نفره گرفته می‌شود. مردم باید چشم‌شان را باز کنند. به خدا جمع و جور کردن پرسپولیس هیچ کاری ندارد به شرط آنکه چند مدیر بسیار خوب و بانفوذ را به باشگاه بیاورند. طاهری مدیر خوبی بوده اما در بخش تأمین قطعات پراید و پژو ۴۰۵، او در فوتبال نمی‌تواند موفق باشد! با این وضعیت برانکو و بازیکنان دلسرد می‌شوند و این موضوع در آینده برای تیم، تبعات دارد.»رهبری‌فرد در نهایت گفت: «خدا به داد پرسپولیس با این مدیریت برسد. بازیکنان را آزار می‌دهند که به اهداف‌شان برسند. همین بازیکن اگر نتیجه نگیرد، هوادار شاکی می‌شود و پرسپولیس برمی‌گردد به بدترین دوران خود. باشگاه، مدیر درست و حسابی می‌خواهد نه کسانی که فقط خوب حرف بزنند. پرسپولیس در لیگ اول بدون اینکه مدیری داشته باشد، قهرمان شد. باور کنید قهرمانی هیچ ربطی به مدیریت ندارد آن هم مدیری مثل طاهری که با اسپانسر آمده و بدون اسپانسر نمی‌تواند درآمدزایی کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ