بیوگرافی حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان +دانلود آواز و صدا

10

حجت الاسلام قاسمیان کیست ، دانلود آواز حاج آقا قاسمیان ، تحصیلات غلامرضا قاسمیان ، آخوندی که آواز میخواند ، روحانی خوش صدا قاسمیان ، آواز خواندن روحانی

آقای قاسمیان ۴۵ ساله بیوگرافی جالبی دارند. ایشان فارغ التحصیل کارشناسی عمران دانشگاه شریف، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه قم، فارغ التحصیل حوزه علمیه قم، استاد دانشگاه امیرکبیر و شریف و علم و صنعت، استاد دروس مختلف حوزوی، مدیر و موسس مدرسه علمیه مشکات و … است.

این «و غیره» یعنی اینکه صدای بسیار دلنشینی دارند و آواز هم تخصصی کار کرده اند، فوتبالیست خوبی هستند، در رشته پینگ پنگ همیشه برنده مسابقات بوده اند ،قاری برجسته ی قرآن هستند و یک پای ثابت بسیاری از اردوهای جهادی و  …

روحانی خوش صدا دانلود آواز حاج آقا قاسمیان دانلود آهنگ جدید خوش صداهای ایرانی بیوگرافی حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان

شیوه بدیع مدیحه سرایی حجت‌الاسلام قاسمیان در ماه‌های اخیر بازتاب ویژه‌ای در فضای مجازی داشته است. سایت حجت‌الاسلام قاسمیان، دو قطعه صوتی جدید به مناسبت نیمه شعبان منتشر کرده است.

ارتباط ویژه حجت‌الاسلام‌‌و‌المسلمین غلامرضا قاسمیان؛ مدیر حوزه علمیه مشکات و مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، با نسل جدید، نام او را در سال‌‌های اخیر زبانزد محافل مذهبی کرده است.

روحانی خوش صدا دانلود آواز حاج آقا قاسمیان دانلود آهنگ جدید خوش صداهای ایرانی بیوگرافی حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان

علاوه بر شیوه تبلیغ و ارتباطی خاص او، یک ویژگی حاشیه‌ای اما جالب، مجالس او را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مجالس مذهبی کرده است. شیوه مدیحه سرایی او که به شیوه آوازخوانی اصیل ایرانی در دستگاه‌های موسیقی شباهت دارد، و معمولا با اشعار حافظ روایت می‌شود، آغاز و پایان مجالس او را تبدیل به غافل‌گیری‌های جذاب کرده است.

در ماه‌های گذشته یک قطعه تصویری از این شیوه آوازخوانی او در مجلس میلاد امام علی (ع) در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب ویژه‌ای پیدا کرد.

 

دانلود فایل ۱ (حجم : ۶ مگابایت)

دانلود فایل ۲ (حجم : ۲ مگابایت )

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. .... می گوید

    این همون که فکر وذکرش ….همون که مدافع حرم سرا است همون که ارزش زن فقط به …..میدونه

    1. یک مرد می گوید

      لعنت به احمق مدافع چند همسری و ازدواج با عراقی ها به بهانه دفاع از شیعه

  2. باران می گوید

    ایشون همان روحانی … هستند که شبانه روزی در تلاشند تا چهره ی دین را به افتضاح بکشند و انشالله به دست امام زمان اولین نفری باشند که گردن مبارکشان زده خواهد شد .

    1. ایلیا می گوید

      ببند دهنتو عوضی بی آبرو

    2. محمد می گوید

      حسادت و دشمن با دین شما را کور و ابله کرده

  3. یک خانم می گوید

    ایشون خیلی خوش اشتها و تنوع طلب هستند . خدا به راه راست هدایتشون کنه .

    1. مصطفی می گوید

      چرا به راحتی تهمت می زنید؟

  4. میم می گوید

    ایشان را از نزدیک میشناسم.اتفاقا بسیار طرفدار حقوق زنان هستند. در مورد تعدد ازدواج هم گفتند نباید ترویج شود ولی نباید مثل گناه کبیره بهش نگاه بشه، به هرحال در برخی موارد خاص جواز این موضوع وجود دارد.

    1. محمد رضا می گوید

      به نام الله در هم کوبنده مکر منافقان ، ریاکاران،متملقان و مدعیان با اعتماد به نفس کاذب که دچار وهم شده اند
      مانند شهاب مرادی که من ایشان خوب می شناسم ایشان هم طرف دار حقوق زنان هستند و زنان هم اتفاقا طرفدار ایشان هستند من خودم دیدم که دختران و زنان چگوته برای سخنرانی های اشان چه دست و پایی می زنند و مرادی و قاسمیان هم چگونه خود را آراسته می کنند برای سخنرانی برای این خانمها،هر دوی این بزرگواران جزو مدافعین حرم بوده و شهید زنده اند معنی سرباز گمنام امام زمان علیه السلام کاملا قابل درک می باشد

  5. حامد می گوید

    لعنت خدا بر تهمت زنندگان