جزئیاتی از روابط نامشروع پرنسس دایانا (عروس ملکه انگلیس)

2

پرنسس دایانا و افشای روابط نامشروع‌اش!

افشای روابط غیراخلاقی میان رییس‌جمهور پیشین فرانسه با عروس ملکه انگلستان، موجی از جنجال را در رسانه‌های انگلیس برانگیخت.

افشای روابط غیراخلاقی “ژیسگار دستن” رییس‌جمهور فرانسه با “پرنسس دایانا” همسر سابق و متوفی پرنس چارلز ولیعهد انگلیس، موجب جنجال و هیاهوی رسانه‌ای در روزنامه‌های انگلیس شده است.

ملکه انگلیس ملکه الیزابت عروس ملکه انگلیس شاهزاده انگلیس زندگی در انگلیس رابطه نامشروع جنسی رئیس جمهور فرانسه چارلز سوم (شاهزاده چارلز) بیوگرافی ژیسکاردستن بیوگرافی پرنسس دایانا اخبار انگلیس Diana Princess

در حالیکه شایعات زیادی درباره نحوه مرگ پرنسس دایانا پس از برخورد شدید خودروی وی با ستون میانی تونلی در مرکز پاریس پایتخت فرانسه همچنان بر سر زبان‌هاست، داشتن روابط عاشقانه میان ژیسگار دستن و وی برای همگان بسیار شگفت‌انگیز شده است.

سردبیران و روزنامه‌نگاران انگلیسی پس از افشای این خبر، از همکاران خود در فرانسه خواسته‌اند هرچه سریعتر در این‌باره تحقیق کنند و آنان را در جریان ماجرا قرار دهند.
تمامی افرادی که به نوعی با پرنسس دایانا روابط نامشروع داشتند، بسیار جوانتر از ژیسگار دستن بوده‌اند زیرا عروس ملکه انگلیس همواره با افرادی که هم‌سن یا تنها کمی مسن‌تر از او بودند، ارتباط برقرار می‌کرد.

روزنامه لوفیگارو نوشت: شاهزاده چارلز ولیعهد انگلیس در سال ۱۹۹۲ به خاطر برقرار کردن روابط غیراخلاقی از سوی دایانا با افراد دیگر از وی جدا شد و تا زمان مرگ مشکوک دایانا در ماه اوت سال ۱۹۹۷ میلادی، وی همواره با افراد و شخصیت‌های مختلف از جمله “دودی الفاید” میلیاردر مصری ارتباط داشت.

خبر روابط عاشقانه میان ژیسگار دستن با پرنسس دایانا توسط یکی از خبرنگاران آزاد افشا شد و از آنجا که تمامی نامه‌های وی توسط “مارگارت” خواهر ملکه انگلیس نابوده شده است، تایید این ارتباط هنوز قطعی نشده است.

به گفته کارشناسان امور اروپا، برخی نخبگان سیاسی فرانسه همواره دارای روابط غیرمشروع و رفتارهای غیراخلاقی هستند که از آن جمله می‌توان به روابط غیراخلاقی “رولان دوما” وزیر امور خارجه سال‌های دهه ۸۰ میلادی این کشور با منشی خود و نیز روابط پنهانی نیکلا سارکوزی رییس‌جمهوری فرانسه با کارولا برونی که باعث جدایی از همسر دومش شد، اشاره کرد.

پرنسس دایانا همسر پرنس چارلز ولیعهد انگلیس پس از اختلاف شدیدی که با دربار انگلیس پیدا کرد و مسایلی که درخصوص روابط وی با افراد خاص مطرح شد، از همسرش جدا شد ولی با توجه به این‌که اقدامات وی باعث تخریب وجهه ملکه انگلیس می‌شد، پنج سال بعد از جدایی در یک سانحه رانندگی مشکوک کشته شد.

دایانا، شاهدخت ولز (به انگلیسی: Diana, Princess of Wales) (دایانا فرانسس اسپنسر به انگلیسی: Diana Frances Spencer) متولد ۱ ژوئیه ۱۹۶۱ – درگذشتهٔ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ ، همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بود که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، است.

ملکه انگلیس ملکه الیزابت عروس ملکه انگلیس شاهزاده انگلیس زندگی در انگلیس رابطه نامشروع جنسی رئیس جمهور فرانسه چارلز سوم (شاهزاده چارلز) بیوگرافی ژیسکاردستن بیوگرافی پرنسس دایانا اخبار انگلیس Diana Princess

او برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. ازدواج او با شاهزادهٔ ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیلهٔ بیش از ۷۵۰ میلیون نفر تماشا شد. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمرهٔ این ازدواج دو پسر بود، شاهزادگان ویلیام و هری، کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و پنجم هستند.

دایانا در یکی از خانواده‌های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی متولد شد. وی با اعلام نامزدی اش به چهره‌ای جهانی مبدل شد. او برای کارهای خیرخواهانه به رسمیت شناخته شده بود و از سال ۱۹۸۹ تا زمان مرگش، رئیس بیمارستان تخصصی اُرموند بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهرهٔ برجستهٔ مطبوعات باقی‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید.

جدایی از شاهزاده چارلز

شهرت و محبوبیت دایانا و چارلز باعث شد تا کوچک‌ترین کارهای آنان نیز توسط رسانه‌ها و پاپاراتزیها پوشش داده شود و بسیاری از مسائل خصوصی آنان در مطبوعات منعکس گردد. از جمله آنان روابط نامشروعی که چارلز پیش از زندگی با دایانا داشت. در تمام این سالها دایانا و چارلز از خبرسازترین افراد پادشاهی متحده بودند.

ملکه انگلیس ملکه الیزابت عروس ملکه انگلیس شاهزاده انگلیس زندگی در انگلیس رابطه نامشروع جنسی رئیس جمهور فرانسه چارلز سوم (شاهزاده چارلز) بیوگرافی ژیسکاردستن بیوگرافی پرنسس دایانا اخبار انگلیس Diana Princess

این دو از سال ۱۹۹۲ جدای از هم زندگی کردند اما سرپرستی فرزندانشان را بصورت مشترک برعهده داشتند. در همین حال چارلز نیز مجدداً رابطه‌اش را با کامیلا آغاز کرد و بعدها هم به داشتن رابطهٔ عاشقانه با کامیلا اعتراف نمود. پرنسس دایانا در سال ۱۹۹۵ در یک برنامه تلویزیونی در بی‌بی‌سی پرده از نگرانی‌ها و مشکلات درونی خانواده برداشت و از فشارهای رسانه‌ای و اجتماعی که بر وی بود گلایه کرد. وی علت به وجود آمدن این مشکلات را کامیلا پارکر بیان کرد و گفت که در این ازدواج سه نفر حضور داشتند. وی همچنین چارلز را در مورد این مسئله مقصر دانست. به همین خاطر کامیلا از شوهرش جدا شد. این موجب دشمنی بیشتر دایانا و کامیلا شد و سرانجام کتابی با عنوان دایانا:داستان واقعی اش منتشر گردید که در آن به بدگویی و روابط عاشقانه و مشکلات زندگی این دو نفر پرداخته شده بود و به دنبال آن ماجرای رسوایی کامیلا که شامل نوارهایی از مکالمه عاشقانه چارلز و کامیلا بود به بیرون درز پیدا کرد. سرانجام دایانا و چارلز در ۲۸ اوت ۱۹۹۶ با پیشنهاد ملکه رسماً از هم طلاق گرفتند. با این کار عنوان سلطنتی دایانا قدری پائین آمد اما چون وی مادر دو تن از شاهزادگان بود تا آخر عمر به عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی باقی‌ماند و لقب پرنسس ولز را حفظ کرد.

توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

منبع : سیمرغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سنبل می گوید

    نمیدونستم جدایی شون به پیشنهاد ملکه بود.

  2. مرضیه می گوید

    خب به سلامتی!