قتل فجیع پدر و پسر در تبریز/ کشف ۲ جسد با سر بریده در تبریز

0

صبح امروز اهالی مجتمع صدف شهرک نور تبریز در تماس با پلیس از بوی نامطبوع یکی از واحدها شکایت کردند. با حضور ماموران و با دستور قضایی در خانه باز شد و ماموران برای بررسی علت بو وارد خانه مرد میانسال شدند.

ماموران پلیس در جریان بررسی خانه در اتاق خواب با جسد غرق به خون پدر و پسر روبرو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور کاراگاهان مشخص شد این دو نفر به علت بریده شدن عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده اند.

در ادامه پزشک جنایی با معاینه اجساد اعلام کرد به علت گذشت حداقل سه روز از قتل اجساد دچار جمود نعش شده است.

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای رمز گشایی از قتل فجیع پدر و پسر از سوی کاراگاهان آغاز شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از کشف جسد یک پدر و پسرش در شهرک ‘نور’ تبریز خبر داد.

سرهنگ علی اسمعیل پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال تماس ساعت ۱۱:۳۰ سه شنبه شب همسایگان با پلیس ۱۱۰ تبریز مبنی بر استشمام بوی تعفن، بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پلیس در محل جسد پدر و پسری را که رگ گردن آنها بریده شده بود، پیدا کرد.
سرهنگ اسمعیل پور تاکید کرد: پرونده توسط پلیس آگاهی در حال بررسی است.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص شایعاتی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در ملاء عام در شهرک ارم تبریز نیز گفت: در چند روز گذشته هیچ قتلی در این شهرک رخ نداده و این خبر کذب محض است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: میزان جرایم خشن همچون قتل در استان نزدیک به صفر است و تمامی عوامل قتل در پرونده های تشکیل شده در استان در کمترین زمان توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ