ابوالفضل جهانشیری ۶ ماه است گمشده و خبری از او نیست+ عکس

0

با گذشت ۶ ماه از ناپدید شدن عجیب پسربچه‌ای ۱۰ ساله در مشهد، جست‌وجو برای پیدا کردن ردی از او ادامه دارد.

ابوالفضل جهانشیری ۱۸ اسفند سال گذشته زمانی که برای بازی از خانه‌شان خارج شده بود، گم شد و دیگر کسی او را ندید.

پدرش در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: بعدازظهر بود که پسرم لباس و کفش ورزشی‌اش را پوشید و برای فوتبال از خانه خارج شد. او پسری درسخوان و باهوش بود که به فوتبال علاقه زیادی داشت.
کودک گمشده عکس بچه های دزدیده شده حوادث مشهد اسامی افراد گمشده در ایران

ساعتی بعد به خانه برگشت، لباس‌هایش را عوض کرد و یک ساندویچ برداشت و گفت که می‌رود مقابل خانه بازی کند. هر چه به او گفتم نرو، گفت که ۱۰دقیقه بعد برمی‌‌گردد و دمپایی‌های آبی‌رنگش را پوشید و از خانه بیرون رفت. حدود ساعت ۴ یا ۵ بعدازظهر بود که وقتی برنگشت، نگرانش شدم. از خانه بیرون رفتم اما اثری از پسرم نبود. خانه همسایه‌ها و کوچه‌های اطراف را گشتم اما هیچ ردی از ابوالفضل نبود. همراه همسایه‌ها حدود ۲ساعت جست‌‌وجو کردیم اما وقتی ردی از او به‌دست نیامد ماجرا را به کلانتری خبر دادیم.

با گزارش این ماجرا به پلیس، مأموران برای یافتن ردی از پسربچه گمشده وارد عمل شدند. محلی که خانواده ابوالفضل زندگی می‌کنند منطقه‌ای به نام جاده سیمان است که به گفته پدر پسربچه در اینجا از دوربین مداربسته خبری نیست و هیچ‌کدام از همسایه‌ها هم ندیده‌اند که چه اتفاقی برای پسرک رخ داده و چه‌کسی او را برده است.

پدر ابوالفضل می‌گوید: در این منطقه چند بچه دیگر هم گم شدند. ازجمله ملیکا که خانه‌شان با خانه ما فاصله زیادی ندارد. من یک کارگر ساده هستم و با کسی کینه و دشمنی ندارم. حالا ۶ ماه است که من و همسرم و ۲فرزند دیگرم چشم به راه ابوالفضل هستیم و در این مدت آب خوش از گلویمان پایین نرفته و امیدواریم پسرم هرچه زودتر پیدا شود.

در همین رابطه فرمانده انتظامی مشهد به خبرگزاری مهر گفته است: گم‌شدن ابوالفضل مربوط به سال گذشته بوده و اخیرا رخ نداده است. ما افزایش کودک‌دزدی در مشهد نداشتیم و ابوالفضل سال گذشته گم شده است و پیگیری‌ها در این رابطه ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ