تعرض به مادر شهید مدافع حرم

1

بر اساس اخبار به دست رسیده مادر شهید مدافع حرم علیرضا قبادی که اردیبهشت سال جاری در حومه دمشق شهید شده بود، هنگام ورود به منزل با یکی از همسایگان که قصد جمع‌آوری تصاویر شهید را داشته مواجه می‌شود و ضمن اعتراض قصد جلوگیری از این حرکت را دارد که متاسفانه بر اثر جسارت و تعرض این فرد که از قرار سابقه شرارت هم داشته مادر پیر این شهید به شدت آسیب دیده و دست وی دچار شکستگی می‌شود و به مراکز درمانی انتقال می‌یابد.

از قرار فرد مذکور قصد جسارت به تصاویر نصب شده از شهید و جمع‌آوری آن‌ها را داشته که با اعتراض خانواده و همسایگان مواجه می‌شود.

شهید مدافع حرم علیرضا قبادی از نیروهای تخریب‌چی گردان‌های دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود که اردیبهشت امسال در حومه شهر حمص سوریه به دست مزدوران تکفیری به درجه شهادت نائل آمد و امروز در حالی که هنوز چند ماهی از شهادت وی نگذشته است به خانواده ایشان جسارت و توهین می‌شود و بعد از گذشت چند روز هیچ اقدامی از سوی مسؤولین صورت نمی‌گیرد.

مادر علیرضا قبادی اسامی شهدای مدافع حرم اخبار کرج

به گفته همسایگان و اطرافیان خانواده هنگامی که وی به کلانتری محل مراجعه می‌کند نه تنها به این مسئله رسیدگی نمی‌شود بلکه با بی‌توجهی آن‌ها را به طرح شکایت در مراکز قضایی و انتظامی دیگر حواله می‌دهند.

منیع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. معصومه می گوید

    به نام خدا
    ان شاء الله خداوند همه را به راه راست هدایت کند هم این فرد و امثال وی را هم مسئولین مربوطه را
    و به دیگر بندگانش توفیق قدردان بودن و ادا دین عطا کند . ان شاء الله توکل به خداوند و با توسل به اولیاء الله رهرو راه شهیدان باشیم و هر کداممان در شناخت و انجام مسئولیت های خود کوشا باشیم. یا حق