بیوگرافی سید محمد بطحایی (وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش) +سوابق

1

سید محمد بطحایی در خردادماه سال ۱۳۴۲ در محله شاهپور شهر تهران خیابان مولوی که بعدها بنام وحدت اسلامی نام گرفت متولد شد. در سال ۱۳۶۰ دیپلم خود را در رشته علوم تجربی در دبیرستان دهخدا کرج گرفت و در سال ۱۳۶۱ که مصادف با انقلاب فرهنگی بود و همه مراکز دانشگاهی نعطیل بودند وارد اولین دوره مراکز تربیت معلم که به نام شهید والا مقام رجایی نام گرفته بود، شد. و در مهرماه سال ۶۲ خدمتش را در آموزش و پرورش شروع کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وزرای پیشنهادی روحانی سوابق وزرای پیشنهادی سوابق سیدمحمد بطحایی اسامی وزرای جدید روحانی اخبار آموزش و پرورش

سید محمد بطحایی سیاستمدار ایرانی٬ رئیس مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران است. او پیش از این قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

او سالها معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مهم ترین نهاد قانون گذاری در وزارتخانه بوده و همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت در دفتر ستادی، مسئول آموزش در سرپرستی مدارس خارج از کشور، مدیریت واحدهای آموزشی، معلمی٬ دبیری و امور تربیتی را نیز در کارنامه خود دارد.

عضویت در کمیته های تخصصی در حوزه های برنامه ریزی درسی٬ برنامه های توسعه٬ پژوهش های آموزشی و مشارکت در ده ها طرح پژوهشی و مطالعاتی در حوزه ی آموزش و پرورش از دیگر سوابق وی می باشد.

همچنین او در کارنامه خود تدریس دروس روش تحقیق٬ مدیریت٬ سنجش و ارزشیابی در دوره های آموزش عالی را نیز دارد.

سید محمد بطحایی دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شمع خاموش می گوید

    س بااین بیوگرافی از بطحایی گزینه مناسبی برای معلمان نیست چون فقط به فکر پست ومقام بوده وهست حتی یک بارزجر معلم شدن وتدریس تومناطق جنوبی لمس نکرده اوهیچ وقت نخواهد توانست یک وزیر ایدال باشد چون نمی تواند معلمان درک کند صدسال دیگر هم نخواهید توانست وزیر شایسته باسه اموزش وپرورش انتخاب کنید چون کار اموزش وپرورش باسیاسیت بازی حل نمی شه بلکه بافداکاری حل می شه یک معلم که باعشق وارد اموزش وپرورش شد از بس ناحقی وظلم ستم دید دنبال فرار از این ستمکده می باشد