مرد اعدامی پس از بخشیده شدن، پسرش را به طرز فجیعی کشت

1

مرد میانسال که ۴سال پس از قتل همسرش و جلب رضایت اولیای دم ،پسر نوجوانش را مقابل چشمان دخترش و به طرز فجیعی کشته بود دیروز با حکم قضایی به ۱۰ سال زندان، دو سال تبعید و پرداخت دیه محکوم شد.

احمد ۴۷ساله ۴ سال قبل در سال ۹۰ همسرش به نام مهتاب را نیمه شب خفه کرد وچند ضربه چاقو به او زد. این مرد که جنایت خانوادگی را مقابل چشمان دختر و پسر نوجوانش رقم زده بود با جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت و یازدهم تیرماه سال ۹۴جنایت فجیع دیگری را رقم زد. احمد این بار مقابل چشمان دخترش مریم پسر ۱۴ساله اش به نام میثم را کشت.

قتل وحشتناک قتل همسر قتل فرزند قتل خانوادگی عکس قاتل حوادث تهران اخبار قتل

وی هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من همسرم را به خاطر مسائل ناموسی کشتم و رضایت اولیای دم را هم جلب کردم اما نمی دانم چرا دست به قتل پسرم زدم.روزها که سر کار می رفتم دختر و پسرم را به خانه مادرم میبردم. مادرم پیر و ناتوان بود وروی ویلچر می نشست.اما من بارها دیده بودم پسرم مادر پیرم را اذیت می کند. میثم عصای مادرم را بر می داشت و به سر و صورت مادر پیرم می زد. گمان می کردم میثم می خواهد با این کار مرا آزاد دهد. من حتی بعضی شبها فکر می کردم پسرم می خواد مرا بکشد.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن شب تحت تاثیر مصرف مواد بودم که فکر کردم پسرم قصد کشتن مرا دارد. به همین خاطر او را خفه کردم.من از فریادهای دخترم به خودم امدم و همسایه ها را مقابل در خانه دیدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز احمد را به ۱۰ سال زندان ، ۲ سال تبعید و پرداخت دیه محکوم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Omid می گوید

    واقعا قوانین اسلامی خیلی جالب هستن که پدر می تونه فرزند خودش رو بکشه و اعدام نشه!
    ۱۰ سال حبس و بعد آزاد؟!
    خوب این که به زن و بچه خودش رحم نکرده آیا به مردم رحم می کنه؟!
    آیا این فرد برای جامعه خطرناک نیست؟!