رونمایی سایپا ار برلیانس کراس C3 +شرایط فروش

0

همزمان با اغاز هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از  برلیانس کراس C3 رونمایی شد.

همچنین در این مراسم جمالی، مدیرعامل سایپا،  قیمت برلیانس کراس C3 را ۵۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود:  پیش فروش این محصول از ۲۲ مرداد ماه آغاز می شود.

به گفته مدیرعامل سایپا قیمت برلیانس C3 معادل ۵۷ میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود و در طرح فروش أولیه این محصول ۱ میلیون تومان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

برلیانس C3 یا برلیانس کراس نسخه کراس اور و کمی قد بلندتر هاچ بک H320 است. مشخصات فنی برلیانس C3 همانند نسخه کوچک تر خود یعنی برلیانس H320 است و تنها تفاوت این دو مدل در میزان ارتفاع خودرو از سطح زمین است.

مشخصات فنی برلیانس کراس c3 محصولات جدید سایپا قیمت محصولات سایپا قیمت برلیانس کراس C3 شرایط پیش فروش سایپا

برلیانس C3 از امکاناتی مانند سنسور دنده عقب،شیشه بالابر برقی، مانیتور، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت بهره‌مند است.

برلیانس C3 کراس با همان پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان ۱۰۵ اسب بخار به بازار عرضه می شود.

از آنجا که این خودرو بر اساس H320 طراحی شده، نمی توان منکر شباهت های ظاهری اش با این خودرو گردید هر چند طراحان این خودرو جهت اسپرت شدن ظاهر C3 همچنین جلوه دادن آن بصورت کراس اور تغییرات اندکی را در ظاهر این خودرو ایجاد کرده اند.

مشخصات فنی برلیانس کراس c3 محصولات جدید سایپا قیمت محصولات سایپا قیمت برلیانس کراس C3 شرایط پیش فروش سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی های مجاز سایپا آغاز خواهد شد وتا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از ساعت ۱۱ روز یک شنبه ۲۲ مرداد ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی های مجاز سایپا آغاز خواهد شد وتا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که قیمت این خودرو ۵۷.۵ میلیون تومان می باشد گفت : مرحله اول پیش فروش این خودرو با موعد زمانی مهر، آبان وآذر سال جاری صورت خواهد گرفت و شرکت پارس خودرو این محصول را همچون سایر محصولات تولیدی خود با بالاترین میزان کیفیت و رضایت تحویل مشتریان خواهد داد.

مبلغ پش پرداخت جهت تحویل خودرو در مهر و آبان ۲۵ میلیون تومان و برای تحویل آذر ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و مابغی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه و به قیمت روز شرکت اخذ می گردد.
تفاوت دو خودروی برلیانس C3 و برلیانس H320 همانند ساندرو معمولی با ساندرو استپ‌وی است زیرا فقط تغییر کوچکی در ارتفاع خودرو داده شده است.

تغییرات در برلیانس C3

با توجه به طول کلی ۴۲۱۰ میلیمتر، عرض ۱۷۹۰ میلیمتر و همچنین ارتفاع ۱۵۲۱ میلیمتر، درست همانند رنو ساندرو هاچ بک و ساندرو استپ وی ، خودروی برلیانس C3 هم می‌تواند یک نسخه اصلاح شده از خودروی H320 هاچ بک باشد که تفاوت‌های اندکی میان آنان دیده می‌شود.

همچون افزایش ارتفاع ۵ سانتیمتر سقف خودرو و همچنین افزایش ۲ سانتیمتر ارتفاع سیستم تعلیق که چندان در ظاهر خودرو تاثیرگذار نبوده است، اما در عوض دارای رینگ‌های بزرگ‌تر و همچنین فلاپ‌های پلاستیکی در حاشیه گلگیرهای جلو و عقب است که باعث شده تفاوت‌های آن با نسخه هاچ بک برلیانس H320 بیشتر دیده شود. هرچند در این میان نباید حذف ستون‌های میانی جلوپنجره برلیانس H320 را بر روی محصول جدید برلیانس C3 نادیده گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ