هومن بهمنش در کنار همسرش کیمیا +عکس

0

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب ۱۸ مردادماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در این برنامه میزبان هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری آثار مهم سینمایی چون تابستان داغ ، دربند ، خوابم میاد ، گناهکاران و ملبورن بود.

هومن بهمنش بعد از سلام و احوال پرسی در برنامه از کار جدیدی که این روزها در آن مشغول است گفت و ادامه داد :این روزها مشغول پیش تولید یک کار جدید سینمایی ساخته رسول صدرعاملی هستم که هنوز بازیگران آن انتخاب نشده اند.

رامبد جوان در تکمیل گفته هومن بهمنش گفت :قرار بود آقای صدرعاملی به برنامه بیایند اما نشد . هومن بهمنش یکی از بهترین فیلمبردارهای سینماست و خیلی ها کار او را قبول دارند .

مدیر فیلمبرداری تابستان داغ افزود :من خیلی خوشحالم که وارد این حرفه شدم که آدم های خیلی خوبی در آن مشغول هستند و به نظر من سینمای ایران در خیلی از مسائل در دنیا مطرح است و من خیلی در قائل به دوربین متفاوت نیستم بلکه بیشتر تجربه گرایی در نور را دوست دارم.

همسر هومن بهمنش همسر هنرمندان همسر هدیه تهرانی بیوگرافی هومن بهمنش

خاطره هومن بهمنش از یک سقوط سر صحنه فیلمبرداری

در حین فیلمبرداری یک سکانس فیلم خوابم میاد ساخته رضا عطاران لب پرتگاه حادثه ای پیش آمد، مریلا زارعی پشت فرمان نشسته بود و قرار بود ماشین او لبه پرتگاه بایستد اما در یک اتفاق خیلی سریع و غیرقابل پیش بینی مریلا زارعی که درون ماشین قرار داشت هنگام ایست کنار پرتگاه کنترل خود را از دست میدهد و نمیتواند ماشین را نگه دارد و آماده سقوط میشود که خانم زارعی خودش را از پنجره به بیرون پرتاب میکند و من که تمام این صحنه ها را تصویربرداری میکردم محکم روی زمین خوردم و تا دو ساعت در شوک این اتفاق بودم.

هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری در خندوانه

بعد از انجام یک بازی در برنامه خندوانه رامبد جوان از هومن بهمنش خواست تا جمله ای خطاب به یک نفر بگوید که هومن بهمنش گفت :میخواهم به همسرم بگویم که برای تمام این دو سال که با من زندگی میکنی و شرایط کاری سخت مرا تحمل میکنی از تو ممنونم.

در ادامه این گفتگو هومن بهمنش از آثاری که در آنها مدیر فیلمبرداری بوده است نام برد :دربند ، مالاریا ، آقا و خانم میم ، خوابم میاد ، ملبورن ، شیرین ، گناهکاران ، بهمن ، صندوق خالی ، امروز ساخته آقای میرکریمی و تابستان داغ که به زودی و همزمان با فیلم نگار رامبد جوان اکران میشود و سال گذشته در جشنواره فجر عنوان بهترین فیلمبردار برای این فیلم به هومن بهمنش تعلق گرفت.

بزرگ ترین ترس زندگی هومن بهمنش

هومن بهمنش درباره بزرگ ترین ترس زندگی اش گفت:بزرگ ترین ترس من در زندگی پیری و ناتوانی است و زمانی است که دیگر نتوانم کار کنم و کارافتاده شوم . من خیلی آدم احساساتی هستم و مهم نیست در کجا باشم با دیدن یک صحنه احساسای سریع اشکم در می آید. اتفاقات تلخی که این چند وقت اخیر برای بچه ها افتاد به نظرم واقعا دردناک بود و غم انگیزترین اتفاق در طول تاریخ بود.

در بخش پایانی برنامه هومن بهمنش گفت :مدتی است که یک طرح استعدادیابی در نقاط مختلف ایران به راه انداختم و قرار است حدود ۵۰۰ نفر را شناسایی کنم و آموزش بدهم . کسانی که به دنبال فرهنگ و هنر باشند قطعا از این ماجرا در استان خودشان مطلع میشوند و من شخصا به این استان ها در نقاط مختلف ایران سفر میکنم و آن افراد را شناسایی میکنم .

هومن بهمنش متولد ۶ بهمن ۱۳۵۹ در لاهیجان، پدرش شمالی و مادرش کرد است.

ازدوج با هدیه تهرانی + طلاق

در اولین روز سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده ای نبود جر پر تیتراژترین خبر رسانه ها بود، اما زندگی این دو نفر در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد

همسر هومن بهمنش همسر هنرمندان همسر هدیه تهرانی بیوگرافی هومن بهمنش

ازدواج دوم هومن بهمنش

هومن بهمنش برای بار دوم با دختری بنام کیمیا ازدواج کرده است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ