ماجرای پارتی بازی نادر سلیمانی برای بازیگر شدن همسرش

0

موضوع دورهمی دیشب «درآمد» بود. مهران مدیری در این برنامه نکات قابل تأمل بسیاری را در قالب استندآپ کمدی عنوان کرد. پس از پخش بخش‌های نمایشی، مدیری از نادر سلیمانی دعوت کرد که به روی صحنه بیاید.

در آغاز گفتگوی دو نفره نادر سلیمانی با مهران مدیری، وی درباره دلیل هیجان داشتن و شلوغ کردن خود گفت: کودک درونم فعال است و نمی‌توانم آن را کنترل کنم.

نادر سلیمانی درباره ماجرای بازیگر شدنش گفت:من آبادان به دنیا آمدم و ۲ سال بعد از جنگ به شیراز رفتم و تا زمانی که دیپلم بگیرم در شیراز بودم . برای دانشگاه به تهران آمدم.

یک روز در سال ۷۳ من و آقای رادش مشغول ایفای نقش در یک تئاتر بودیم که آقای مدیری و خانم گلرخ حقیقی همسر سعید آقاخانی ما را دیدند و آقای مدیری برای همکاری از ما دعوت کرد و ما قرارداد فیلممان را در کبابی بستیم و پرواز ۵۷ اولین همکاری ما با هم بود و بعد از آن ساعت خوش را با هم کار کردیم.

بازیگر سریال ستایش افزود :من از بچگی دوست داشتم خلبان بشوم و درحال حاضر کلکسیونی از هلی کوپتر دارم و تمام روزهای تعطیل من به پرواز اختصای دارد و در واقع به این کار اعتیاد دارم .

مهران مدیری درباره کم کار شدن نادر سلیمانی پرسید که گفت:حدود ۲ سال پیش به علت ناراحتی قلبی و بستری شدن در بیمارستان کم کار شدم و واقعا احساس خستگی میکردم و نیاز داشتم که کمی استراحت کنم که این دوری کم کم به افسردگی تبدیل میشد که از آن جلوگیری کردم. من در دانشگاه کارگردانی خوانده ام و درحال نوشتن یک کار عروسکی هستم .

این کمدین اهوازی راجع به چگونگی شروع کارش عنوان کرد: روزهای دانشگاه در تهران وقتی مشغول اجرای نمایشی بودیم، مهران مدیری نمایش ما را دید و من و رادش را برای بازی در ساعت خوش انتخاب کرد و ما به کبابی رفتیم و قرارداد بستیم!

به این ترتیب در دورهمی شب گذشته خاطره بستن قرارداد برنامه «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری و با حضور بازیگرانی چون نصرالله رادش، ارژنگ امیرفضلی، زنده‌یاد داوود اسدی و فاطمه هاشمی در کبابی زنده شد!

سلیمانی در خصوص فاصله گرفتن از دنیای حرفه‌ای خود در یک برهه زمانی گفت: سه سال پیش که قلبم مشکل داشت و در بیمارستان بستری شدم؛ خسته بودم. با خود فکر کردم به زمانی برای استراحت احتیاج دارم.

او که در دانشگاه بازیگری و کارگردانی خوانده است، گفت: امسال دوست دارم فیلم سینمایی در ژانر کودک بسازم. البته در حال حاضر فیلمنامه این فیلم را می‌نویسم. در کار کودک می‌توان ناگفته ها را گفت.

وی درباره خاطره عاشقی‌اش گفت: همسرم به همراه نعیمه نظام دوست برای تست بازیگری آمده بود که مهران مدیری او را قبول نکرد. من به مهران اصرار داشتم که او می‌تواند و نقش های کوتاهی به او داده شد، اما پس از ازدواجم گفتم نه دیگر نمی‌تواند!

سلیمانی نقش مورد علاقه‌اش را شخصیت هندوانه فروش ستایش دانست و گفت: آن شخصیت با من همخوانی داشت. چون من نمی‌توانم حرف زور را بپذیرم یا وقتی که به کسی ظلم وارد می شود، تلاش می‌کنم از او دفاع کنم.

این بازیگر سپس با مخاطب قرار دادن مدیری گفت: بیشتر نقش‌هایی که با شما کار کردم را هم دوست داشتم. اما از بین آنها قهوه تلخ را دوست نداشتم، چون نقشم کم بود.

سلیمانی میزان اولین دستمزد خود را ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و با گلایه از بدقولی بعضی تهیه کنندگان گفت: بچه‌های ما همیشه زحمت می‌کشند ولی هیچ وقت حقشان را نمی‌دهند. این‌طور نیست که همه بازیگران وضعشان خیلی خوب باشد. این تعداد بازیگران انگشت شمارند.

همسر نادر سلیمانی همسر بازیگران مهمان دورهمی امشب دورهمی مهران مدیری بیوگرافی نادر سلیمانی اینستاگرام نادر سلیمانی ازدواج بازیگران

بازیگر فیلم ساعت خوش درباره دستمزد و باند بازی در سینما گفت:باندبازی در سینما غوغا میکند و دیگر بازی بازیگر جایش را به چهره و آشنایی و دوستی آن بازیگر داده است و درباره دستمزد بازیگران افزود :اولین دستمزد من ۲۰ هزار تومان بود که به من ندادند و من در آن سال که مشغول بازی در پرواز ۵۷ بودم و پدرم فوت کرد مجبور شدم برای مراسم پدرم پول قرض بگیرم.

وی وجود مافیا در سینما را خیلی وحشتناک خواند و عنوان کرد: روابط طوری است که نقش‌ها دوستانه پخش می‌شود. تعدادی پول می‌دهند و نقش می‌گیرند. من یک فیلم سینمایی بازی کردم که نقش اول بودم؛ ولی گویا اصلاً نقشی نداشتم حتی عکسم هم در پوستر نیست.

این بازیگر ۵۱ ساله به جمله‌ای از مرحوم کافی اشاره کرد و گفت: این جمله که «آن که دستش دراز است، پایش جمع است» واقعا زیباست. یعنی هرکسی تملق می‌گوید، آرامش ندارد. خدا را شکر می کنم که در زندگی آرامش دارم و می دانم روزی‌ام را خدا می دهد.

او در پاسخ به سوال همیشگی مهران مدیری که «آیا احساس خوشبختی می‌کنید؟» پاسخ داد: بله. اما رفتن عارف لرستانی خیلی اندوهگینم کرد. ما همه در سختی هستیم. کسی چه می‌داند، در دل ما چه می‌گذرد. اما از وقتی ازدواج کردم، با امید به زندگی نگاه کردم و هیچ وقت احساس شکست نمی‌کنم.

در پایان گفتگو، سلیمانی درباره هدیه خود به موزه دورهمی گفت: امسال نمایشگاه عکس دارم، به موزه دورهمی یکی از عکس‌هایم را که در یونیسف مقام آورد، هدیه می دهم.

منبع : باشگاه خبرنگاران / فریده قهرمانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ