گران ترین طلاق تاریخ فوتبال دنیا در راه است +عکس

0

رومن آبراموویچ Roman Abramovich در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد، اتفاقی که باعث می شود او نیمی از دارایی خود را به او ببخشد.

مالک مولتی میلیاردر و روسی چلسی برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ ازدواج کرد، ازدواجی که تا سال ۱۹۹۰ دوام داشت. دومین بار در سال ۹۱ میلادی او تن به ازدواج داد که این ازدواج هم در سال ۲۰۰۷ به پایان رسید.

رومن در سال ۲۰۰۸ با یک تاجر موفق به نام داشا ازدواج کرد. این ازدواج نیز چند روز پیش به پایان رسید. اما سومین جدایی آبراموویچ برای او خیلی گران تمام شده است.

همسر رومن آبراموویچ ثروت رومن آبراموویچ پولدارترین افراد دنیا بیوگرافی رومن آبراموویچ اسامی میلیاردرهای جهان ازدواج با مرد پولدار اخبار طلاق Roman Abramovich

البته در حالی از جدایی قریب الوقوع مالک چلسی گفته می شود که برخی از منابع از جدایی رسمی او خبر می دهند. سومین طلاق آبراموویچ، مالک چلسی می تواند گرانترین طلاق تاریخ باشد البته اگر او مجبور شود دارایی ۷ میلیارد پوندی اش را با همسرش تقسیم کند.

رومن آبراموویچ ملک و املاک زیادی در سراسر دنیا از جمله پاریس، لس آنجلس، لندن، نیویورک و به خصوص روسیه دارد. طلاق اخیر او حداقل ۴۵ درصد از دارایی های او را کاهش می دهد.

آبراموویچ از سه ازدواج خود هفت فرزند دارد.

آنچه می بینید بخشی از دارایی رومن آبراموویچ است که شاید مجبور شود آنها را به همسر سومش بدهد،یک کشتی یک و نیم میلیارد پوندی، عمارتی در لندن به ارزش ۵۰ میلیون پوند، عمارتی در حومه کپ دانتبس فرانسه به ارزش ۳۰ میلیون پوند و عمارت باشکوه دیگری در نیویورک به ارزش ۶۰ میلیون پوند.

همسر رومن آبراموویچ ثروت رومن آبراموویچ پولدارترین افراد دنیا بیوگرافی رومن آبراموویچ اسامی میلیاردرهای جهان ازدواج با مرد پولدار اخبار طلاق Roman Abramovich

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ