میوه هایی مخصوص عضله سازی!

0

مکن است فکر کنید پتاسیم یک ماده معدنی برای کمک به حفظ تعادل الکترولیت و نه رشد عضلات محسوب می شود. اما برای ساخت پروتئین و عضله دریافت پتاسیم به میزان کافی از رژیم غذایی نیاز است.

هنگامی که قصد دارید عضلات خود را تقویت کنید و عضله سازی انجام دهید، این که چه مواد غذایی مصرف می کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود. در این میان، ممکن است میوه ها نخستین گزینه هایی نباشند که به ذهن شما خطور می کنند. اما میوه ها نیز به اندازه مواد غذایی دیگر مهم هستند.

میوه‌های عضله‌ساز!

پتاسیم موجود در میوه ها به ساخت و تقویت عضلات کمک می کند، کربوهیدارت ها از عضله سوزی برای تولید سوخت جلوگیری می کنند و آنتی اکسیدان ها از عضلات در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کنند.

میوه های عضله ساز متخصص تغذیه غذای عضله چیست غذاهای عضله آور برای مردان عضله سازی زنان خواص میوه ها تمرینات بدنسازی برنامه غذایی برای عضله سازی برنامه غذایی بدنسازی باشگاه بدنسازی انواع کربوهیدرات

پتاسیم عضله ساز

ممکن است فکر کنید پتاسیم یک ماده معدنی برای کمک به حفظ تعادل الکترولیت و نه رشد عضلات محسوب می شود. اما برای ساخت پروتئین و عضله دریافت پتاسیم به میزان کافی از رژیم غذایی نیاز است. بزرگسالان به ۴,۷۰۰ میلی گرم پتاسیم در روز نیاز دارند. هر میوه ای می تواند به تامین نیاز روزانه پتاسیم کمک کند، اما از جمله بهترین منابع برای این ماده معدنی می توان به موز، پرتقال، طالبی، کیوی، آلو و برگه زردآلو اشاره کرد.

کربوهیدرات های پشتیبان پروتئین

کربوهیدارت ها انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کنند و اگر به میزان کافی از آنها دریافت نکنید، بدن ممکن است عضله سوزی برای تولید انرژی را آغاز کند. اگر حداقل دو بار در هفته تمرینات قدرتی انجام می دهید، حداقل نیمی از کالری های دریافتی شما باید از کربوهیدات ها باشد. کربوهیدارت ها از درشت مغذی های اصلی در میوه هستند و از این رو، میوه ها انتخابی سالم برای عضله سازی در رژیم غذایی شما محسوب می شود. از جمله میوه هایی که محتوای کبروهیدارت بالایی دارند می توان به انگور، گلابی، گیلاس، آناناس و خرما اشاره کرد.

آنتی اکسیدان های محافظ عضلات

ورزش شدید موجب واکنش های شیمیایی در بدن می شود که ممکن است به سلول ها آسیب برسانند و این شرایط می تواند اهمیت افزودن مکمل های آنتی اکسیدان به روتین روزانه شما را افزایش دهد. اما زمانی که موضوع سلامت و آنتی اکسیدان ها مطرح می شود، بهتر است آنها را از مواد غذایی طبیعی تامین کنید. میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف هستند که از آن جمله می توان به ویتامین C، کاروتنوئیدها و فلاونوئیدها اشاره کرد. با افزایش مصرف میوه های سرشار از آنتی اکسیدان مانند انبه، گریپ فروت، سیب و توت ها از عضلات خود در برابر آسیب سلولی محافظت می کنید.

میوه های عضله ساز متخصص تغذیه غذای عضله چیست غذاهای عضله آور برای مردان عضله سازی زنان خواص میوه ها تمرینات بدنسازی برنامه غذایی برای عضله سازی برنامه غذایی بدنسازی باشگاه بدنسازی انواع کربوهیدرات

چگونه میوه ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

روش های مختلفی برای افزودن میوه ها به رژیم غذایی عضله ساز و بهره‌مندی از تمام فواید تغذیه ای آنها وجود دارند. کار خود را می توانید با افزودن میوه ها به وعده های غذایی آغاز کنید. میوه ها گزینه کربوهیدارتی خوبی به عنوان یک خوراکی مقوی پس از تمرینات ورزشی هستند. میوه ها را می توانید با ماست یونانی یا پودر پروتئین خود ترکیب کنید تا نیازهای بدن خود به مواد مغذی برای عضله سازی، ترمیم عضلات و آبرسانی را پاسخگو باشید. همچنین، میوه ها میان وعده هایی آسان و خوشمره هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ