فیلم مبارزه تینا آخوندتبار (اولین زن بوکسور ایرانی) در مسابقات بوکس! +عکس

2

بازیگر زن سینما و تلویزیون وارد رینگ بوکس شد!

بازیگر سینمای ایران که در طول یکسال گذشته هیچ خبری از او در عرصه سینما و تلویزیون نبود از رینگ مسابقات بوکس سر در آورد.

همسر تینا آخوند تبار لو رفته تینا آخوند تبار عکس جدید تینا آخوندتبار بیوگرافی تینا آخوند تبار بوکسور زن بوکسور ایرانی بوکس زنان ایران اینستاگرام تینا آخوند تبار اخبار بوکس

تینا آخوندتبار بازیگر سینما و تلویزیون که در یک سال گذشته در هیچ سریال و فیلم سینمایی ایفای نقش نکرده این روزها در رینگ مسابقات بوکس بانوان مبارزه می‌کند.

وی طی چند روز گذشته برای اولین بار با حجاب اسلامی در رینگ مسابقات بوکس حضور پیدا کرد اما مقابل حریف چینی بازی را واگذار کرده است.

آخوندتبار پس از پایان این مسابقات صحبت‌هایی مطرح کرده و مدعی شده که داوران در نخستین مبارزه با حریف چینی مهربان تر بوده‌اند. وی دو ماه دیگر برای دومین بار به صورت رسمی وارد رینگ مسابقات بوکس می‌شود.

آخوندتبار در صحبت‌های خود عنوان کرده است: با وجود اینکه حریفم ۴ سال در مدرسه بوکس فعالیت کرده بود و تجربه زیادی داشت، من فقط یک سال تمرین کردم و آن هم از این پارک به آن پارک رفتم و تمریناتم را ادامه دادم، اما باز تا آخر مبارزه هم سطح با او مبارزه کردم. من فقط ۱۵ روز در محیط واقعی فایت (مبارزه) کردم و بعد از آن قبول کردم که فایت (مبارزه) کنم.

وی در ادامه افزود: من این ورزش را با عشق پیگیری کردم، این در حالی است که در ایران هیچ پایگاهی برای این رشته در بخش بانوان وجود ندارد. من با قدرت و انگیزه بیشتر جلو می‌روم و کارهایی که برایش برنامه ریزی کرده‌ام را انجام می‌دهم.

دانلود فیلم مبارزه تینا آخوند تبار در مسابقات بوکس

(حجم ۵ مگابایت)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ناشناس می گوید

    … کَذَٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّـهُ آیَاتِهِ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَّقُونَ ﴿١٨٧﴾ «بقره» … این گونه، خداوند آیات خود را برای مردم بیان می‏کند، باشد که پروا پیشه کنند. (۱۸۷)

  2. مهرتاش می گوید

    زنی که بوکس میره زن نیست که شیر زنه چون معمولا مردها میرن بوکس.،دختر محمد علی کلی هم بوکسوره،ایشاالله تینا اخوند تبار هم با دختر کلی مسابقه بده و برنده بشه.