ماجرای چاقوکشی صفرکشکولی و دروازه بان تیم ملی

0

صفر کشکولی را می توان یکی از خشن ترین و در عین حال مهربان ترین و باصفاترین بازیگران و ورزشکاران پیشکسوت سینمای ایران نامید. فرصتی پیش آمد تا با او گپ و گفتی خودمانی و متفاوت داشته باشیم.

آقای کشکولی از کار تازه چه خبر؟

یک سریال تلویزیونی است برای آقای سروش صحت به نام «لیسانسه ها» که بخش دوم آن را این روزها در حال فیلمبرداری هستیم و من هم خدمت دوستان مشغول به کار هستم. خیلی کار خوب و پربیننده ای است و مردم هم از بخش اول آن استقبال مناسبی داشتند یک کار شیرین و طنز است، من هم نقش خودم را ایفا می کنم یک ورزشکار که حالا بیمار است و سرطان دارد و …

همسر صفر کشکولی فرزندان صفر کشکولی خانواده بازیگران بیوگرافی صفر کشکولی

در سینما چطور؟ فکر کنم آخرین کارتان «گشت ۲» آقای سهیلی بود؟

بله آخرین کارم همان گشت ارشاد بود، در فیلم آقای محسن دامادی «همه چیز عادیه» نقش آفرینی کردم، برای قسمت سوم گشت ارشاد هم آقای سهیلی صحبت هایی کردند.

شما معمولا نقش های خاصی بازی می کنید و این نوع تیپ هم در سینمای امروز کمرنگ شده است.

فقط قصه من نیست،‌ والا خیلی از بچه های قدیمی بیکار هستند، من تعجب می کنم زمانی یکی، دو شبکه بیشتر نبود و ما همه مشغول کار بودیم اما الان با وجود گسترش شبکه ها و فضاهای مختلف سینمایی و ویدئویی ولی فرصت های شغلی خیلی کمتر شده است و ما هم بیکار شده ایم.

شاید چون چشم تان آبی نیست، نقش به شما نمی رسد!

(می خندد) والا باید از تهیه کننده ها بپرسید، بیشتر دنبال جوان و خوش تیپ و خوشگل و چشم آبی هستند ما هم چون تیپ خشنی داریم و از طرفی کمتر فیلم اکشن و پلیسی می سازند کمتر هم کار به ما می رسد. برای نوروزی که گذشت آقای سعید آقاخانی لطف داشتند و در «بیمار استاندارد» شان من بازی کردم این روزها هم می خواهند فیلم جدیدی بسازند و لطف داشتند و پیشنهاد داده اند، آقای شاهد احمدلو هم که قبلا فیلم خانه اجاره ای را با ایشان کار کردم می خواهند یک فیلم سینمایی بسازند و پیشنهاد به من داده اند. آقای سپهر محمدی هم تماس گرفتند، یک فیلم طنز می سازند که گفتند من در تیم شان باشم.

آقای کشکولی ماشاءالله خوب نقش داریدها ! بعد می گویید بیکاری است؟

اینها که گفتم در حد پیشنهاد است و به من لطف دارند ولی هنوز خداوکیل جلوی دوربین که نرفتم.

بالاخره خیلی از همکاران پیشکسوت شما الان واقعا خانه نشین هستند!

به خدا من هم خانه نشین هستیم. در حد صحبت است وگرنه بیکاریم.

همسر صفر کشکولی فرزندان صفر کشکولی خانواده بازیگران بیوگرافی صفر کشکولی

چند دهه برگردیم عقب تر،‌اولین فیلم شما «دنیای جوانان» بود؟

بله ، با آقای بهروز خراسانی کار کردم و بعد ساموئل خاچیکیان مرا دعوت کرد تا در فیلمش بازی کنم و در آن فیلم با رضا بیک ایمانوردی و عزیز اصلی دروازه بان تیم ملی همبازی شدم.

از آن فیلم خاطره بامزه ای دارید؟

یادم است صحنه ای بود که من یکی از بازیگران اصلی فیلم را گروگان گرفته بودم و آقای خاچیکیان یک چاقو دادند دست من و به من گفتند می روید پشت گروگان و آقای عزیز اصلی و بیک ایمانوردی به من حمله کردند تا من را بزنند و گروگان را آزاد کنند که خیلی این چاقوکشی و بزن بزن برای من که تازه در سینما آمده بودم در برابر دروازه بان تیم ملی و یک بازیگر معروف جالب و به یاد ماندنی بود. آقای عزیز اصلی خیلی خوش اخلاق بود و البته صورتش هم مثل من خشن بود و به کار نقش منفی می آمد.

همسر شما فوت کردند؟

بله

چندتا بچه دارید؟

چهارتا بچه دارم، دو تا دختر و دو تا پسر

ایران هستند؟

بله ایران هستند شرکت نفت کار می کنند

خودتان هم بازنشسته شرکت ملی گاز هستید؟

بله

در فیلم ها همیشه نقش منفی، قاچاقچی و خشن دارید، در خانواده هم همین طور هستید؟

نه به خدا،در زندگی اگر کسی فحش هم به من بدهد،‌ من سر بالا نمی آورم، خدا وکیل سعی می کنم با مردم خیلی مهربان باشم، متین و مودب هستم.

نوه هم دارید؟

۵ تا نوه دارم ۲ تا دختر و ۳ تا پسر

نوه ها، فیلم هایتان را دیدند؟

فیلم های زیادی از من دیدند.

کدام فیلم را بیشتر دوست دارند؟

سریال «آینه عبرت» که نقش صفر را داشتم و «خانه در آتش» که در نقش غلام بازی می کردم و رئیس باند قاچاقچی ها بودم، این فیلم را خیلی دوست دارند.

شما با کارگردان های زیادی کار کرده اید، کدام کارگردان هست که با او فیلم نداشته اید و دوست دارید که در فیلمش بازی کنید.

ده نمکی را خیلی دوست دارم، علاقه مندم در فیلمش بازی کنم، همچنین آقای حاتمی کیا هم خیلی خوب هستند و دوست دارم جلوی دوربین او بازی کنم، البته همه کارگردانان ما خوب هستند. خود آقای سعید سهیلی هم فوق العاده بودند مردی بسیار باشخصیت و کاربلد. خدا را شکر من با هر کارگردانی کار کردم فوق العاده خوب بودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ