دختر جوان قربانی نقشه شیطانی ۴ پسر شد

0

چهار پسر جوان وقتی نتوانستند دختر ۳۵ ساله را به زور سوار خودرو کنند، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

به گزارش میزان،ساعت ۲۳:۴۵ روز ششم مرداد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به جرح در منطقه اندرزگو – خیابان وطن پور به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد. با حضور نزدیک ترین واحد گشت کلانتری در محل و در بررسی اظهارات شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ اقدام به ضرب و جرح خانمی ۳۵ساله به هویت مشخص کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

فردای آن روز و از طریق تیم پزشکی بیمارستان به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد که با وجود تمامی اقدامات، مجروح صحنه ضرب و جرح بهعلت شدت جراحات وارده شده ناشی از اصابت جسم تیز فوت کرده است.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت پرداختند. شاهدان در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ قصد سوار کردن مقتول را داشتند که مقتول با آنها درگیر شده و در ادامه سرنشینان پژو ۲۰۶ او را با ضربات متعدد چاقو مجروح و نهایتا از محل متواری شدند.

یکی از شاهدان صحنه درگیری مقتول با سرنشینان پژو ۲۰۶ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۳:۳۰ متوجه صدای کمک خواستن خانمی از داخل خیابان شدم. زمانی که از پنجره طبقه سوم به داخل خیابان نگاه کردم ، خانم جوانی را دیدم که با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ درگیر شده بود. بلافاصله به قصد کمک کردن به این خانم از ساختمان بیرون آمدیم اما سرنشینان ۲۰۶ از محل متواری شده بودند. خانم جوان غرق در خون، در کنار خیابان افتاده بود که بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادیم.
حوادث تهران تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به دختر اخبار قتل اخبار جنایی
با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با بررسی اموال مقتول اطمینان پیدا کردند که سرنشیان پژو ۲۰۶ به قصد سرقت با مقتول درگیر نشدند.

در ادامه اقدامات پلیسی و با شناسایی دوربین های مداربسته محدوده  درگیری، کارآگاهان با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی پژو ۲۰۶ سفید رنگ متواری شده از صحنه جنایت شدند. با شناسایی مالک خودرو پژو ۲۰۶ در شهرستان ورامین به نام غلامرضا ۲۱ساله  در حین تردد در محدوده جنوب شرق تهران دستگیر شد. در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که به همراه سه تن از دوستانش بنام های مبین ، مهدی و مسعود قصد سوار کردن مقتول به ماشین را داشتند که او در برابرشان مقاومت کرده و در ادامه وی را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه ران پا و دست مجروح ، با توجه به حضور مردم و اهالی در محل به سرعت از محل متواری شدند.

با اعتراف صریح صاحب خودرو، مبین ، مهدی و مسعود نیز در سه عملیات جداگانه دستگیر ، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران و اظهارات غلامرضا را تأیید کردند.
حوادث تهران تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به دختر اخبار قتل اخبار جنایی
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم،معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیسی در این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهمان  صبح امروز برای صدور قرار قانونی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی اعزام و قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده برای آنها و  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ