بهترین مسکنی که شما را از دندان درد خلاص می کند

0

محققان در مطالعات خود بهترین مسکن در تسکین دندان درد را شناسایی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر تا به حال دندان درد را تجربه کرده باشید حتما می دانید که چقدر درد سخت و عذاب آوری بوده و تحمل آن بسیار دشوار است.

مضرات ایبوپروفن مسکن دندان درد قرص استامینوفن درمان دندان درد پاراستامول ایبوپروفن اطلاعات دارویی استامینوفن

بسیاری از افراد در هنگام دندان درد انواع مسکن ها را مصرف می کنند تا از شر دندان درد خلاص شوند به همین دلیل محققان تلاش کردند تا با تحقیق و مطالعه بر روی افراد دریابند که چه مسکنی بیشترین تاثیر بر روی دندان درد و کمترین عوارض برای بدن را دارد. بر اساس مطالعات انجام شده بهترین مسکن برای دندان درد ناشی از درد و التهاب، ایبوپروفن است که خاصیت ضد التهابی دارد.

دانشمندان این مسکن را برای دندان درد در افراد سالم توصیه می کنند اما باید توجه کرد افرادی که به آسم یا زخم معده مبتلا هستند بهتر است به جای ایبوپروفن از داروهای ضد دردی مانند پاراستامول استفاده کنند.

ژل های دندانی یا قطره های حاوی بی حس کننده موضعی نیز در تسکین دندان درد موثرند زیرا به طور مستقیم بر روی دندان قرار می گیرند.

با توجه به تحقیقات انجام شده بهتر است هنگام دندان درد از ایبوپروفن استفاده کنید البته توصیه می شود که در مورد دوز مصرفی از داروساز مشورت بگیرید.

باید توجه داشت که اگر دندان درد بیش از ۴۸ ساعت طول بکشد و علیرغم مصرف داروهای مسکن دندان درد تسکین پیدا نکند حتما باید به دندانپزشک مراجعه کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ