دستگیری خواننده رپ به اتهام قتل در تهران

0

خواننده رپ به اتهام قتل همسر مادرش در محله شیخ بهایی دستگیر شد.

ساعت ۱۵ امروز ازطریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد .

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت نموده است . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت .

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ۲۴ ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده، در ساعت ۱۵د به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد ؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است .

حمیدرضا در اظهاراتش ادعا کرد روز ۲۴ مرداد زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم .

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت: پسر همسر متوفی در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار داشته و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ