سکوت ریس دولت تدبیر و امید در برابر تحقیر ملت + عکس

0

“گروه سیاسی صراط” –  از آن روزهای شیرین دولت تدبیر که آوای “روحانی مچکرم ها” باد به غبغب سران دولت می انداخت، چندان نمی گذرد. روزهایی که مدام از “گداپروری” دولت قبل می گفتند و از آن روزهای شیرین پر کرامتی که قرار است برای ملت ایران رقم بخورد. آن ایام خوب و خوش و پر از پیروزیهای ورزشی و گزارشهای سیاه نما از دولت و مسئولان قبل هنوز آنقدر گرم هست که از ذهن کسی بیرون نرود.

گداپروری عکس گداپروری دعوا سبد کالا درگیری سبد کالا حوادث سبد کالا توزیع سبد کالا

در این میان اما آقای رییس جمهور که حالا خود را یکه مرد ناجی ایران می دانسته و می داند، همچنان در رویای رقابت با حریفان انتخاباتی خود باقی ماند و هر از چندی، خود یا مشاورین و معاونانش به عمد یا به سهو گریزی به ایام خوش خودشان می زدنند و آن ۴۹.۷ درصد باقی مانده مردم را یک روز حامی خشونت و روزی حامی بی قانونی نامیدند تا فراموش نکنیم که دولت تدبیر و امید روزی روزگاری نه چندان دور، در یک مرحله توانسته است رقبا را از میدان به در کند.
گداپروری عکس گداپروری دعوا سبد کالا درگیری سبد کالا حوادث سبد کالا توزیع سبد کالا
این موضوع تا بدان جا پیشرفت که شیخ حسن روحانی حدود دو هفته پیش در پی یک حادثه که دو تن از هموطنان در یک آتش سوزی جان باختند، دستور پیگیری ویژه صادر کرد.این اتفاق در حالی صورت گرفت که در همان ایام سه هزار نفر از مردم پردیس به دلیل آلودگی آب مسموم شده بودند، یک اتوبوس دانش آموزان دچار حادثه شد، چنانکه خطای انسانی در حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری در بدترین حالت دخیل بود، اما ایشان برای هیچ کدام از این حوادث دستور پیگیری ویژه صادر ننمودند. علت اصلی این امر هم شاید این بود که پاسخگوی این اتفاق باید یکی از اعضای دولت تدبیر و امید می بود و پاسخگوی اتفاق خیابان جمهوری رقیب سابق انتخاباتی!
گداپروری عکس گداپروری دعوا سبد کالا درگیری سبد کالا حوادث سبد کالا توزیع سبد کالاحال و با گذشت دو هفته از این دستور سیاسی که نهایتا منفعتی برای مردم ایران در بر نخواهد داشت، اما روزی تلخ در ۱۳ بهمن ماه و در آغازین روزهای دهه فجر و با توهین و تحقیر به تمامی ملت ایران صورت گرفت که صدای موافقین و هواداران “روحانی مچکرم” گوی دولت را نیز درآورد.تعلق نگرفتن سبد کالا به تعداد بسیار زیادی از مردم که از طریق پیامک مشمول دریافت بودند و بعد از چند ساعت در صف ایستادن، با دست خالی و ناراحت راه برگشت به خانه را طی می کردند، تعلق نگرفتن سبدکالا به بسیاری از کارگران و دانشجویان، فراهم نکردن امکانات رفاهی برای دریافت سبد برای مردم، بی نظمی بسیار زیاد در توزیع اقلام، کامل نبودن اقلام در بعضی شهرها و عدم توزیع اقلام در روز آغاز طرح و… که میلیونها ایرانی را شامل می شود، باعث نشد قلم پرزیدنت روحانی برای صدور دستور ویژه ای به وزرا و مسئولین ذی ربط بلغزد. قلمی که بتواند حداقل دریافت یک بسته کالای “صدقه” مانند دولت را به شیرینی به کام ملت بنشاند و نه به این تلخی و نازیبایی. دستور ویژه ای که می توانست در بدترین حالت این دلخوشی را به میلیونها ایرانی شامل این طرح بدهد که آقای رییس جمهور حواسشان به مردمشان هست و تنها دنبال سیاسی کاری نیستند و خود معترفند که این ایرادات به طرح وارد است و ایشان هم با جدیت پیگیر این موضوع و به دنبال بهبود آن هستند.

اتفاقی که به نظر نمی رسد از سوی وی صورت پذیرد، چه آنکه منفعت سیاسی خاصی عاید دولت امنیتی سیاسی یازدهم نمی نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ