بلایی که سر نیسان آبی در تصادف آمد +عکس

0

خودروی نیسان بر اثر تصادف با کامیونت متلاشی شد.

ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز تصادف شدید دو خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، زیر پل بعثت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱۳، ۲۱ و گروه امداد و نجات شماره ۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه  اعزام شدند.

عکس تصادف دلخراش عکس تصادف خودرو حوادث تهران تصادف نیسان اخبار تصادف

یوسف قدری؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با توجه به ترافیک شدید در محل حادثه آتش‌نشانان به سرعت از مسیر مخالف خود را به محل حادثه رساندند که پس از بررسی مشخص شد یک دستگاه خودرو وانت‌نیسان به علت نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت ایسوزو برخورد کرده و هر دو وسیله نقلیه در وسط بزرگراه متوقف شده‌اند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده پنجاه ساله خودرو وانت مصدوم و در داخل کابین درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بود که آتش‌نشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از جلوگیری از نشت بنزین خودروی وانت، با به‌کارگیری تجهیزات ویژه نجات، عملیات آزادسازی مرد میانسال را از لا‌به‌لای قطعات متلاشی شده خودرو وانت آغاز کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق شدند وی که از ناحیه سر، صورت و دست آسیب دیده بود را از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دهند.

عکس تصادف دلخراش عکس تصادف خودرو حوادث تهران تصادف نیسان اخبار تصادف

قدری تصریح کرد: آتش‌نشانان در پایان آثار باقی مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاک‌سازی کردند و هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان راهور اعلام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ