حسین شعبانی مجری طرح شهرک مسکونی مهستان باغستان شهریار

0

حسین شعبانی مدیر اولین پروژه خود مالکی کشور گفت: در این طرح مردم می توانند با وام ۲۵ میلیون تومانی و پیش پرداخت مبلغ ۸۹ میلیون و۶۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و مابقی در اقساط ماهانه ۵۰۰ هزار تومان مالک یک واحد ۵۱ متری در شهرک مسکونی مهستان واقع در منطقه سعیدآباد بعد از تهرانسر شوند. وی افزود: قیمت این واحدها کمتر از یک میلیون تومان برای هر مترمربع می باشد.

کارآفرین برنامه پایش شهرک مسکونی مهستان شهریار شرکت های انبوه سازی شرکت پیگیر راه پیروز انبوه سازان تهران اسامی ثروتمندان ایران اخبار شهریار اخبار باغستان آموزش پولدار شدن

حسین شعبانی- مجری طرح مسکن‌مهر شهریار- در تیرماه ۱۳۹۱ با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مکان‌یابی پروژه مسکن مهر خودمالکی شهرک مهستان در باغستان شهریار که در فاصله نزدیکی به تهران واقع است و همچنین آب‌وهوای مساعد این شهرستان و واقع شدن در فاصله نسبتا نزدیک به متروی اکباتان، مردم برای ثبت نام در این پروژه به شدت اقبال نشان می‌دهند.
وی اظهارکرد: مقرر شده در ساخت این شهرک مسکونی تمامی مقررات ملی و استانداردهای ساختمان‌سازی نیز لحاظ شود.
شعبانی اظهارکرد: علاوه براین تمامی امکانات زیرساختی در ساخت این شهرک رعایت شده است که در مجموع در زمینی به مساحت حدود ۲۰ هکتار و در قالب ۱۱۲ بلوک ۷طبقه ای که در هر طبقه ۵ واحد است ساخته می‌شود.

به گفته وی، آورده متقاضیان در این پروژه بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان با توجه به متراژ واحدها در نوسان است. مدیرعامل شرکت پیگیرراه پیروز در عین حال افزود: با توجه به نزدیکی پروژه مسکن مهر مهستان به شهر تهران بسیاری از متقاضیان، این پروژه را در قالب مسکن مهر ویژه تصور کرده‌اند که این امر تمایل برای ثبت‌نام را به شدت افزایش داده است.

پروژه ۱۳۵۶ واحدی ثامن الائمه فردوسیه شهرستان شهریار، نخستین پروژه خود مالک و ارزانترین پروژه طرح مسکن مهر است که توسط شرکت پیگیر راه پیروز اجرا شده است. این پروژه شامل تاسیسات روبنایی مانند مدرسه، ورزشگاه، درمانگاه و واحدهای تجاری، ایستگاه آتش نشانی، استخر، سونا، کلانتری و به طور کل شامل کلیه خدمات لازم در قالب مجمع مسکونی طراحی شده است تا زندگی شهروندان در این شهرک تسهیل یابد. این مجتمع دارای ۵۸ بلوک ۲۴ واحدی است که در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع به اتمام رسیده است. واحدهای این مجتمع در متراژهای ۷۴، ۷۶ و ۸۲ متر مربع ساخته شده اند که مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان به طور کامل در همه این واحدها رعایت شده است.

****

در خرداد ۱۳۹۳ مجری طرح شهرک مسکونی مهستان اعلام کرد: شهرداری باغستان از توابع استان تهران در یک اقدام غیر قانونی و بدون داشتن حکم قضایی نسبت به تخریب اموال این شهرک اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شعبانی با اعلام این خبر افزود: در حقیقت این اموال متعلق به مردم و سهامداران این شهرک بوده و تمام مراحل ساخت و اجرای آن طبق مستندات قانونی دنبال شده است، اما مسئولان شهرداری باغستان بدون هیچگونه مجوزی دستور تخریب بخشی از این پروژه را صادر کرده بودند.

وی با گلایه از رفتار نامناسب مسئولان شهرداری باغستان با نگهبانان این پروژه، اظهارداشت: این رفتار نادرست مسئولان شهرداری باغستان با اقدام سریع نیروی انتظامی متوقف شد.

شعبانی ادامه داد: این شهرک مسکونی با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان یکی از مناطق مسکونی مدرن این منطقه به شمار می رود و تمام تلاش این مجموعه تحویل واحدها در زمان مقرر به متقاضیان است.

مدیرعامل شرکت پیگیر راه پیروز با بیان اینکه اقداماتی از این قبیل باعث ایجاد فضای بدبینی و نگرانی در بین مردم منطقه می شود، افزود: چنانچه مشکلاتی در روند اجرای این پروژه وجود داشته باشد مسئولان شهرداری می بایست پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی نسبت به اجرای قانون اقدام کنند.

کارآفرین برنامه پایش شهرک مسکونی مهستان شهریار شرکت های انبوه سازی شرکت پیگیر راه پیروز انبوه سازان تهران اسامی ثروتمندان ایران اخبار شهریار اخبار باغستان آموزش پولدار شدن

شعبانی افزود: شهرک مسکونی مهستان با دارا بودن مساحتی بالغ بر ۳۵۰هزار متر مربع به عنوان یکی از الگوهای مدرن ساخت و سازهای مسکونی به شمار می رود و بهتر است مسئولان شهرداری باغستان به جای رویکردهایی از این قبیل نسبت به ساماندهی دیگر ساخت و سازهای غیرمجاز این منطقه اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ