پوشش ۷۵ درصدی پیش بینی های “تراکتور سازی ایران”

0

به گزارش ساتین : شرکت تراکتورسازی ایران در دوره ۹ ماهه با اختصاص ۲۱۱ ریال سود به ازای هر سهم به ۷۵ درصد از پیش بینی هایش رسید.

 شرکت تراکتور سازی ایران پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۲ شرکت اصلی را در اسفند ماه ۹۱ در آبان و دی ماه ۹۲ را مبلغ ۲۱۳ ریال و در دی ۹۲ مبلغ ۲۸۰ ریال اعلام کرده است و طی دوره ۹ ماهه با اختصاص ۲۱۱ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۷۵ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی گروه (حسابرسی شده) برای سال مالی ۹۲ را مبلغ ۳۱۶ ریال اعلام کرده است.

لازم به ذکر است این شرکت فروش های صادراتی و خریدهای ارزی خود را با نرخ برابری اتاق مبادلاتی تسعیر کرده است.

بر اساس این گزارش هیات مدیره این شرکت در نظر دارد معادل ۱۰ درصد از سود خالص سال مالی ۹۲ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع پیشنهاد کند.

لازم به ذکر است افزایش سرمایه این شرکت در دست بررسی است که در صورت تحقق از محل مطالبات ، سود انباشته و آورده نقدی سهامداران به میزان ۲۰۰ درصد خواهد بود.

“تایرا” پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ شرکت اصلی را در نخستین پیش بینی مبلغ ۲۹۵ ریال و در آخرین مبلغ ۴۴۴ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ ۴۴۶ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی گروه برای سال مالی ۹۱ را در نخستین پیش بینی مبلغ ۳۶۶ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ ۴۰۷ ریال به ازای هر سهم محقق شده است.

مرجع : سنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ