حیوان خانگی وحشتناک و عجیب مهران مدیری +فیلم

1

مهران مدیری درباره مار پیتون دومتر و بیست سانتی که به عنوان حیوان خانگی خود ۱۱ سال است که از ان نگهداری می کند ، صحبتهای جالبی کرده که در ادامه خواهید شنید.

مهران مدیری در این برنامه که دوشنبه شب ششم شهریورماه در پردیس سینمایی کوروش برگزار و به صورت زنده پخش شد، به پرسش هایی پیرامون زندگی شخصی اش پاسخ داد.

او در بخشی از این گفتگو عنوان کرد: ۱۱ سال است که از یک مار نگهداری می‌کنم. وقتی پیش خودم آوردم ۶ ماهه‌اش بود و الان ۲ متر و ۲۰ است. آزاد است و خودش شب‌ها سرجایش می‌خوابد، خودم حمامش می برم و … خلاصه دنگ و فنگ زیاد دارد. این همان ماری است که در همیشه پای یک زن در میان است هم او را دیدید.

عکس های مهران مدیری در پشت صحنه فیلم همیشه پای یک زن در میان است

 مصاحبه بازیگران فیلم جدید مهران مدیری خانواده مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری اینستاگرام مهران مدیری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ثعبان-جان-حیة می گوید

    فَأَلْقَىٰ عَصَاهُ فَإِذَا هِی ثُعْبَانٌ مُّبِینٌ ﴿١٠٧﴾«اعراف»پس [موسى‌] عصایش را افکند و بناگاه اژدهایى آشکار شد. (۱۰۷)
    فَأَلْقَاهَا فَإِذَا هِیَ حَیَّهٌ تَسْعَىٰ ﴿٢٠﴾«طه»پس آن را انداخت و ناگاه مارى شد که به سرعت مى‌خزید. (۲۰)
    فَأَلْقَىٰ عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ ثُعْبَانٌ مُّبِینٌ ﴿٣٢﴾ «شعراء»پس عصاى خود بیفکند و بناگاه آن اژدرى نمایان شد. (۳۲)
    وَأَلْقِ عَصَاکَ ۚ فَلَمَّا رَ‌آهَا تَهْتَزُّ کَأَنَّهَا جَانٌّ وَلَّىٰ مُدْبِرً‌ا وَلَمْ یُعَقِّبْ ۚ یَا مُوسَىٰ لَا تَخَفْ إِنِّی لَا یَخَافُ لَدَیَّ الْمُرْ‌سَلُونَ ﴿١٠﴾«نمل»و عصایت را بیفکن. پس چون آن را همچون مارى دید که مى‌جنبد، پشت گردانید و به عقب بازنگشت. «اى موسى، مترس که فرستادگان پیش من نمى‌ترسند. (۱۰)
    وَأَنْ أَلْقِ عَصَاکَ ۖ فَلَمَّا رَ‌آهَا تَهْتَزُّ کَأَنَّهَا جَانٌّ وَلَّىٰ مُدْبِرً‌ا وَلَمْ یُعَقِّبْ ۚ یَا مُوسَىٰ أَقْبِلْ وَلَا تَخَفْ ۖ إِنَّکَ مِنَ الْآمِنِینَ ﴿٣١﴾«قصص»و [فرمود:] «عصاى خود را بیفکن.» پس چون دید آن مِثْل مارى مى‌جنبد، پشت کرد و برنگشت. «اى موسى، پیش آى و مترس که تو در امانى.» (۳۱)