بیوگرافی محمد معتمدی ،مهمان برنامه خندوانه +بهترین آهنگها

0

محمد معتمدی شب ۱۲ شهریور ۹۶ مهمان برنامه خندوانه رامبد جوان بود.

همسر محمد معتمدی مهمانان خندوانه دانلود مناجات محمد معتمدی دانلود عبور محمد معتمدی بیوگرافی محمد معتمدی بیوگرافی خوانندگان اینستاگرام محمد معتمدی آهنگ جدید محمد معتمدی

در آغاز، رامبد جوان از مهمانش درباره دلیل آغاز فعالیت در این حرفه سوال کرد.

وی گفت: ابتدا به خاطر عشق و علاقه خودم در مسیر موسیقی حرکت کردم؛ بعد به خاطر مسئولیتی که در قبال فرهنگ، ادبیات و هنر کشورم دارم. مانند یک سرباز تا آخر عمرم در این زمینه فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: در دانشگاه رشته کارگردانی خواندم. به نظرم همه هنرها وجه مشترک دارند. زمانی که انتخاب رشته کردم، رشته‌ای به نام آواز نداشتیم؛ ما فقط در دانشگاه رشته کلی به نام موسیقی داریم که همه گرایش‌ها زیر مجموعه آن قرار می‌گیرد. به همین دلیل من تحصیل در رشته کارگردانی سینما را در دانشگاه صدا و سیما انتخاب کردم تا بتوانم هنرهای دیگر را بشناسم.

معتمدی اظهار کرد: از کودکی به موسیقی علاقه داشتم. اولین قطعه‌ای که با شنیدن آن خیلی هیجان زده شدم، قطعه «تو ای پری کجایی» با صدای زنده‌یاد قوامی بود. تصویرسازی این قطعه بسیار عالی است. البته من در گروه سرود هم فعالیت داشتم. چند نمونه از سرودهایم در آرشیو صدا و سیما باید باشد. هنوز فرصت نکردم به دنبال آنها بروم.

جوان درباره دریافت جایزه فرانس موزیک از معتمدی سوال کرد. معتمدی پاسخ داد: فرانس موزیک جایزه جهانی موسیقی است که به هنرمندان موسیقی سنتی کشورها تعلق می‌گیرد. جایزه در کشور فرانسه اهدا می‌شود. به خاطر کنسرت‌های متعددی که در نقاط مختلف دنیا داشتم، کاندیدا شدم. فقط یک نفر در این رویداد جهانی برگزیده می‌شود و آنها در مدت شش ماه کارهای من را بررسی کردند و این جایزه به من تعلق گرفت.

معتمدی ادامه داد: به مردم عزیزمان قول می دهم اگر بخواهند در خدمت آنها باشم تا موسیقی اصیل ایرانی را یاد بگیرند. به نظرم ما نسبت به همسایه‌های خودمان در بحث سواد سمعی عقب افتاده ایم و آنها تسلط خوبی به موسیقی اصیل خود دارند.

در بخش دیگر گفت‌وگو معتمدی درباره استاد لطفی گفت: استاد لطفی راوی موسیقی قدیم بود. عشق به موسیقی او را خسته نکرد و موسیقی اصیل امروز مدیون استاد لطفی است. همچنین معتمدی درباره استاد فخرالدینی، علیزاده، و مشکاتیان نظر خود را بیان کرد.

سید محمد معتمدی (متولد ۲ مهر ۱۳۵۷ در قمصر)، خواننده ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی است. استاد آواز او حمیدرضا نوربخش بوده است.

زندگینامه محمد معتمدی

محمد معتمدی آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی شروع کرد. از سال ۱۳۷۶ شروع به یادگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد. او همچنین به دلیل علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون مرحوم دکتر حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد. او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود وی پایه‌گذار آن است) اشاره کرد.

او در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

ارکستر موسیقی ملی بعد از سه سال، فعالیت مجدد خود را آغاز کرد؛ این بار، با رهبری «فرهاد فخرالدینی» که از آخرین اجرایش همراه با ارکستر، بیش از ۶ سال می‌گذرد. در آخرین برنامهٔ ارکستر به همراه آقای فخرالدینی، «محمد معتمدی» به عنوان خواننده حضور داشت و حالا بار دیگر او در این برنامه قطعاتی را اجرا کرد و با همراهی «سالار عقیلی» خوانندهٔ اولین اجرای ارکستر به مدت سه شب شد. او هر سه اجرای خود را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کرد و دلیلش را ارادت همیشگی‌اش به شهیدان دانست.

محمد معتمدی در مورد مسیری که تا کنون در موسیقی پیموده و وجود حمایت‌های خانوادگی و دولتی از برخی افراد گفت: در مقایسه با دوستانی که یا پشتوانه خانوادگی دارند یا پشتوانه حکومتی.. در اروپا شما به راحتی می‌توانید هر رپرتواری را اجرا کنید اما در اینجا باید به مردم هم نظر کنید.

همسر محمد معتمدی مهمانان خندوانه دانلود مناجات محمد معتمدی دانلود عبور محمد معتمدی بیوگرافی محمد معتمدی بیوگرافی خوانندگان اینستاگرام محمد معتمدی آهنگ جدید محمد معتمدی

instagram mohammadmotamedi

محمد معتمدی ازدواج نکرده است و همسر ندارد.

آلبوم‌های محمد معتمدی

ای عاشقان (محمدرضا لطفی و بانوان شیدا – ۱۳۸۸)
وطنم ایران (محمدرضا لطفی و همنوازان شیدا – ۱۳۸۷)
آلبوم سایه جان (محمد رضا لطفی و همنوازان شیدا)
بودن و سرودن (مجید درخشانی و گروه خورشید – ۱۳۸۵)
صوفی (محمد معتمدی – سینا جهان‌آبادی – حسین رضایی نیا – ۱۳۸۶)
اپرای عاشورا (بهزاد عبدی – بهروز غریب پور- ۱۳۸۷)
اپرای مولوی (بهزاد عبدی – بهروز غریب پور- ۱۳۸۸)
اپرای حافظ (بهزاد عبدی-بهروز غریب پور-۱۳۹۱)
یادواره عارف قزوینی (محمدرضا لطفی و همنوازان شیدا – ۱۳۸۸)
آلبوم تصویری کنسرت دشتی- وطنم ایران (محمد رضا لطفی و همنوازان شیدا- ۱۳۸۷)
آلبوم تصویری کنسرت چاوش ۸ – ایران ای سرای امید (محمدرضا لطفی و همنوازان شیدا – ۱۳۸۸)
بدرود با بدرود، انتشارات آوای خورشید (علی قمصری اردیبهشت ۱۳۹۰)
گاهی سه گاهی (خرداد ۱۳۹۱)، پویا سرایی
سراسر مه (آرش کامور و گروه سروشان اردیبهشت ۱۳۹۲)
باده تویی(۱۳۹۴) به آهنگسازی استاد حسین علیزاده و همراهی گروه هم آوایان
دورها آوایی است(۱۳۹۴)
کنسرت عبور (محمد معتمدی و علی قمصری)(۱۳۹۴)
عشقیم گَل(۱۳۹۴) (به زبان ترکی آذربایجانی، اجرای زندهٔ کنسرت گروه هم آوایان در سال ۹۲، به آهنگسازی استاد حسین علیزاده)

همسر محمد معتمدی مهمانان خندوانه دانلود مناجات محمد معتمدی دانلود عبور محمد معتمدی بیوگرافی محمد معتمدی بیوگرافی خوانندگان اینستاگرام محمد معتمدی آهنگ جدید محمد معتمدی

عکس شیدا قاضی و همسرش در کنار محمد معتمدی

 

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام زنجیرش کنید با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

Download New Song by Mohammad Motamedi Called Zanjirash Konid

دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )

دانلود آهنگ – ( کیفیت خوب ۱۲۸ )

دانلود مناجات محمد معتمدی

دانلود آهنگ تصنیف راه عشق از محمد معتمدی

دانلود آهنگ محمد معتمدی بنام عبور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ