بازیگران سریال نابرده رنج +ساعت پخش و دانلود آهنگ تیتراژ

1

نابرده رنج نام یک سریال تلویزیونی است که از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کارگردانی علیرضا بذرافشان، نویسندگی سارا خسروآبادی و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محمود رضایی و مجید مولایی پخش شد.

فیلم و سریال آی فیلم دانلود آهنگ تیتراژ جدول پخش آی فیلم بیوگرافی شیلان رحمانی بازیگران سریال نابرده رنج بازیگر نقش کژال در سریال نابرده رنج

مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» با حضور کامبیز دیرباز و سام درخشانی در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و مخاطبان این شبکه می توانند از یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱ آن را تماشا کنند.

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی یک­شنبه ۱۲ شهریور روی آنتن می رود و تکرار آن نیز در ساعت های ۵ و ۱۳ روز بعد پخش خواهدشد.

تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی که با صدای احسان خواجه امیری بود با استقبال زیادی در بین مخاطبان رو به رو شد .

فیلم و سریال آی فیلم دانلود آهنگ تیتراژ جدول پخش آی فیلم بیوگرافی شیلان رحمانی بازیگران سریال نابرده رنج بازیگر نقش کژال در سریال نابرده رنج

خلاصه داستان سریال نابرده رنج

این مجموعه که به سال‌های شصت و زمان جنگ ایران و عراق بازمی‌گردد در مورد جوانی با نام اسد (با بازی کامبیز دیرباز) است که به دلیل قاچاق کالا به زندان می‌افتد و در همین حین پدرش فضلعلی (با بازی صدرالدین حجازی) فوت می‌کند و پس از مرگ وی دفتر خاطرات پدر به اسد می‌رسد اسد با خواندن این دفترچه متوجه می‌شود که در روستایی با نام سلمت آباد در نزدیکی شهر پاوه گنج خانوادگی پنهان است و به همین دلیل از زندان فرار می‌کند تا با پیدا کردن گنج کمکی برای خانواده خود انجام دهد، در این میان کارگاه پلیسی به نام جابر «میلاد کی مرام» مسئول پرونده اسد و عماد «سام درخشانی» است تا از این طریق آنها بتواند رد یک قاچاقچی سابقه دار و محتکر در زمان جنگ را بزند اما او در این میان دلباخته خواهر اسد یعنی مرضیه «سحر دولتشاهی» می‌شود.

حضور اسد و عماد در جبهه و تلاش آنها برای رسیدن به گنج در بحبوحه جنگ منجر به خلق صحنه‌های کمیک می‌شود. اسد در این راه به همراه عماد و منوچهر به دنبال این گنج می‌روند و در این راه با دختری به نام کژال که یک دختر کرد است، آشنا می‌شود. جابر در تعقیب اسد و عماد خود را به جبهه می‌رساند و در زمانی که به گنج می‌رسند ارتش بعثی به ان منطقه پیشروی کرده است و اسد و عماد و جابر به همراه ان گروه می‌روند و همگی شهید می‌شوند به غیر از عماد که جانباز می‌شود و در نهایت منوچهر به ان گنج می‌رسد که برای پیدا کردن چوب در باتلاق گیر می‌کند و آن گنج هنوز دست نخورده می‌ماند.

بازیگران سریال نابرده رنج

کامبیز دیرباز
سام درخشانی
میلاد کی مرام
سیاوش طهمورث
ثریا قاسمی
مینا جعفرزاده
سحر دولتشاهی
شیلان رحمانی
سیما مطلبی
شهرام عبدلی
حسین مهری
صدرالدین حجازی
علی اوسیوند
رزاق رادان
علیرضاصالحی
محمودرضایی

فیلم و سریال آی فیلم دانلود آهنگ تیتراژ جدول پخش آی فیلم بیوگرافی شیلان رحمانی بازیگران سریال نابرده رنج بازیگر نقش کژال در سریال نابرده رنج

عکس شیلان رحمانی بازیگر نقش کژال در سریال نابرده رنج

 

دانلود آهنگ تیتراژ سریال نابرده رنج با صدای احسام خواجه امیری

لینک های دانلود
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    باسلام سحردولتشاهی در نقش کژال را خیییییلییی دوست دارم