زایمان عجیب و باورنکردنی یک زن باردار وسط خیابان! + تصاویر

0

زایمان وسط خیابان ! یکی از عجیب ترین اخبار امروز مربوط به زن بارداری بود که زایمان ناگهانی خود را هنگامی که برای خرید از خانه بیرون رفته بود تجربه کرد ، در کمال حیرت شاهدان این زن بدون هیچ مشکلی بعد از به دنیا آوردن نوزادش به پیاده به سمت خانه اش رفت

زنی که بعد از زایمان وسط خیابان نوزادش را درآغوش گرفته و به خانه بازگشت

عکس زایمان عکس اتاق زایمان زایمان عجیب زایمان طبیعی بدون سانسور زایمان در خارج از کشور زایمان به انگلیسی درد زایمان

عکس زایمان ناگهانی زن باردار چینی در راه رفتن به فروشگاه!

صدای فریاد زنی که درخواست کمک داشت حلقه ای از زنان را در گوشه ای از خیابان تشکیل داد ، زنانی که برای زایمان ناگهانی و زودهنگام زن باردار دور او جمع شدند.

به گزارش میرر زن جوانی در شهر “یونفو” چین برای خرید از منزل خارج شده بود که در مسیر فروشگاه متوجه نشانه های زایمان در خود شد ، در همان لحظه فریاد کشید تا از دیگران درخواست کمک کند اما قبل از اینکه کسی اقدام به کمک کند نوزاد به دنیا آمد .

زنانی که برای کمک به زن باردار آمده بودند باورشان نمی شد که این زن بدن کمک کسی و به این راحتی زایمان کرده و حالش کاملا خوب است.

آمبولانسی که توسط مردم برای کمک به این زن خبر شده بود به محل رسید و پرستار با انجام اقدامات لازم برای ناف نوزاد وتمیز کردن او باقی کارها را انجام داد.

زایمان طبیعی زن باردار وسط خیابان

تعجب انها زمانی به اوج رسید که زنی که چند دقیقه از زایمان طبیعی اش می گذشت نوزادس را به یک پارچه پیچیده و به سمت خانه اش پیاده حرکت کرد.

کیفیت تصاویر در سایت منبع به همین صورت بوده است.

Woman unexpectedly gives birth while she’s out shopping – and then calmly walks home with her new child

منبع : نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ