نتیجه مسابقه ادابازی گروه کربلایی زاده و رفیعی با گروه بهرام عظیمی

1

شب گذشته برنامه خندوانه میزبان دو گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) و گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی (وحید) بود.

ابتدای برنامه خندوانه رامبد جوان درباره قوانین مسابقه ادابازی توضیح داد.

در آغاز مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان داشتند، برای هم کری بخوانند. بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو به گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده رای دادند و آنها اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول، گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) ۲۱ امتیاز و گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی(وحید) ۲۰ امتیاز کسب کردند.

این دو گروه با هیجان خاصی اجرا می کردند و توانستند امتیازهای نزدیک به هم کسب کنند و این موضوع هیجان مسابقه را بیشتر کرد.

در مرحله دوم ادابازی هر یک از گروه ها برای گروه مقابل کلماتی را طراحی کرده بودند، در این مرحله هیچ یک از گروه ها نتوانستند کلمه ای را حدس بزنند. فقط گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده به دلیل خطایی که داشتند یک امتیاز منفی گرفتند.

در مرحله دوم ادابازی هر دو گروه می توانند از امتیازهای مرحله قبل خود استفاده کنند.

امیر کربلایی زاده با هیجان خاصی مسابقه ادابازی را دنبال می کرد.

در مرحله پایانی کلماتی در گوی قرار داده بودند و گروه ها می توانستند با استفاده از امتیازهایی که از مرحله قبل به دست آورده بودند زمان دریافت کنند و کلمات را حدس بزنند. دو گروه رقابت نزدیکی با هم داشتند. در این مرحله قرار بود کلمه ای که درست حدس می زنند در گوی دیگر قرار دهند، اما گروه وحید سه کلمه ای را که حدس زدند را روی زمین انداخته بودند و جوان این سه کلمه را قبول نکرد. اما عظیمی و رحمتی به این موضوع اعتراض کردند چرا که آنها نمی دانستند که از آنها امتیاز کم می شود به همین دلیل سه امتیاز به آنها برگشت.

نتایج ادا بازی خندوانه خندوانه دیشب بیوگرافی حسین رفیعی بیوگرافی جمال رحمتی بیوگرافی بهرام عظیمی بیوگرافی امیر کربلایی زاده ادابازی خندوانه

با تلاش گروه رفیعی و کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) آنها ۳۶ امتیاز و گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی (وحید) ۳۵ امتیاز کسب کردند و گروه وحید فقط با یک امتیاز اختلاف نتوانستند از این مرحله صعود کنند.

در نهایت حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) با ۳۶ امتیاز به مرحله بعدی صعود کردند.

گزارش از الهام قبادی / باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. لعب می گوید

    إِنَّمَا الْحَیَاهُ الدُّنْیَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ ۚ وَإِن تُؤْمِنُوا وَتَتَّقُوا یُؤْتِکُمْ أُجُورَ‌کُمْ وَلَا یَسْأَلْکُمْ أَمْوَالَکُمْ ﴿٣۶﴾ «محمد» زندگى این دنیا لهو و لعبى بیش نیست، و اگر ایمان بیاورید و پروا بدارید [خدا] پاداش شما را مى‌دهد و اموالتان را [در عوض‌] نمى‌خواهد. (۳۶)