رانش زمین و سیل در لاهیجان / فرو ریختن دیوار زندان مالک اشتر +تصاویر

0

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به حادثه دیدگان در پی سقوط ۲ دستگاه خودرو به رودخانه ای در روستای سطلسر شهرستان لاهیجان واقع در شرق استان خبر داد.

مهدی ولی پور روز جمعه درباره این امدادرسانی گفت: ۲ تیم از امدادگران هلال احمر گیلان، ۲ دستگاه خودروی پراید و پیکان وانت را از رودخانه بیرون کشیدند.

عکس سیل سیل گیلان اخبار لاهیجان اخبار گیلان

ولی پور درباره گزارش رانش زمین در روستای سطلسر لاهیجان بیان کرد: تمامی روستاهای دهستان سطلسر شامل روستاهای علیسرود پایین ، کت شال بالا و پایین، بیجار باغ ، کوه بیجار و چلک مشکلی ندارند و تنها در روستای علیسرود بالا در انتها روستا ، یک‌ مورد رانش زمین اتفاق افتاده و فقط مسیر تردد یک منزل در انتهای روستا بسته شده و برق منطقه نیز قطع است.

در پی بارش شدید باران امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان ۱۲۰ خانوار مسافر را در ورزشگاه اصلی لاهیجان، ۵۰ خانوار مسافر را در رودسر و ۷۰ خانوار مسافر را در لنگرود اسکان دادند.

عکس سیل سیل گیلان اخبار لاهیجان اخبار گیلان

شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اداره کل هواشناسی گیلان روز گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با شمالی شدن جریانات، شرایط برای بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما ، رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم می شود و بر این اساس، آسمان استان طی امروز (جمعه) ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، رعد و برق، کاهش دما، عصر و شب کاهش ناپایداری خواهد بود.

عکس سیل سیل گیلان اخبار لاهیجان اخبار گیلان

به خاطر طوفان و رعد و برق شدید دیشب در استانهای شمالی، گنجشکهای زیادی تلف شدند

عکس سیل سیل گیلان اخبار لاهیجان اخبار گیلان

فرو ریختن دیواره زندان مالک اشتر توسط سیل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ