رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی +عکس

1

عکس های رویا نونهالی در کنار همسر کوچکتر از خودش

رویا نونهالی بازیگر زن ایران است که بیشتر ایرانیان وی را با نام ناتاشا میشناسند که در فیلم خواب و بیدار نقش زن خلافکار فیلم را به خوبی و در سطح اروپا نقش آفرینی کرد .

رویا نونهالی و همسرش رامین حیدری فاروقی عکس زیبایی را منتشر کرده اند که در این عکس دونفره لبخند زیبایی بر لبان این زوج خوشبخت می باشد .

همسر رویا نونهالی همسر رامین حیدری فاروقی همسر بازیگران عکس جدید بازیگران رویا نونهالی چند فرزند دارد بیوگرافی رویا نونهالی بیوگرافی رامین حیدری فاروقی

رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران می باشد که هم اکنون در سن ۵۴ سالگی از بازیگران مطرح ایران است .

آغاز فعالیت هنری از سال ۱۳۶۲ با بازیگری تئاتر. فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار» او را به اوج شهرت رساند. وی جزو داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می‌باشد.

ازدواج و خانواده رویا نونهالی

رویا نونهالی با رامین حیدری فاروقی ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر می باشد

بیوگرافی رامین حیدری فاروقی

رامین حیدری فاروقی متولد ۱۳۴۵ در تهران، مستند ساز است

فارغ التصیل لیسانس رشته کارگردانی دانشگاه هنر تهران و فوق لیسانس رشته پژوهش هنر است پدرش افسر ارتش و مادرش معلم بود، کودکی‌ اش را ناگزیر پیوسته در سفر گذراند و این سفرهای متعدد تأثیری ژرف در شکل‌گیری شخصیت وی داشتند

همسر رویا نونهالی همسر رامین حیدری فاروقی همسر بازیگران عکس جدید بازیگران رویا نونهالی چند فرزند دارد بیوگرافی رویا نونهالی بیوگرافی رامین حیدری فاروقی

رامین حیدری فاروقی معروف به رامین فاروقی همسر رویا نونهالی از مستندسازان ایران است که با همسر بازیگرش چند مستند را نیز ساخته است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. تتقون می گوید

    یَا أَیُّهَا النَّاسُ اعْبُدُوا رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُمْ وَالَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ﴿٢١﴾ «بقره» ای مردم، پروردگارتان را که شما، و کسانی را که پیش از شما بوده‏اند آفریده است، پرستش کنید باشد که به تقوا گرایید. (۲۱)