بازیگران سریال بوی غریب پاییز +عکس و زمان پخش

1

سریال تلویزیونی «بوی غریب پاییز» به کارگردانی سیدمجتبی یاسینی، از (دوشنبه ۱۳ شهریور) روی آنتن شبکه آی فیلم قرار گرفت.

«بوی غریب پاییز» روایت زندگی مهندس متخصصی است که با همسر و فرزندش زندگی خوبی دارند. مهندس تصمیم می گیرد برای ادامه زندگی به خارج از کشور مسافرت کند و برای این کار با یک خانم وکیل مشورت می کند. این موضوع باعث می شود پای وکیل به زندگی مهندس باز شود و مسائل دیگری را به وجود آورد.

مجموعه تلویزیونی «بوی غریب پاییز» ۲۰ شخصیت اصلی و ۵۳ شخصیت فرعی دارد و ماجراهای زندگی شخصیت های اصلی، داستان های فرعی سریال را شکل می دهند.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی هاله سروش بیوگرافی فریده دریامج بیوگرافی فاطمه طاهری بیوگرافی صدیقه کیانفر بازیگران بوی غریب پاییز

در این سریال، محمدعلی کشاورز در نقش پدر مهندس ایفای نقش می کند.

همچنین عبدالرضا اکبری در نقش مهندس، فریبا متخصص در نقش همسر مهندس که به نویسندگی مشغول است و هاله سروش نقش خانم وکیل را بازی می کنند.

بازیگرانی همچون جلیل فرجاد، صدیقه کیانفر، پندار اکبری، صادق توکلی، مهدی سلوکی، فاطمه طاهری و فریده دریامج در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

«بوی غریب پاییز» از فردا هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن آی فیلم خواهد رفت و بازپخش آن نیز در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد پخش خواهدشد.

روایت زندگی یک مهندس متخصص (عبدالرضا اکبری) است که با همسر نویسنده اش (فریبا متخصص) و فرزندش زندگی خوبی دارند، تا این که مهندس تصمیم می گیرد برای ادامه زندگی به خارج از کشور مسافرت کند. او برای این کار با یک خانم وکیل (هاله سروش) مشورت می کند. این موضوع باعث می شود پای وکیل به زندگی مهندس باز شود و مسائل دیگری را به وجود آورد. در «بوی غریب پاییز» ، محمدعلی کشاورز در نقش پدر مهندس ایفای نقش می کند او مردی سنتی اما روشنفکر است که معتمد محل نیز هست .

از دیگر شخصیت های این سریال ، می توان به برادر مهندس اشاره کرد که نقش او را جلیل فرجاد بازی می کند و یاسمن خواهر مهندس که دانشجو است و تمایل دارد از طریق برادرش به همراه همسرش به خارج از کشور برود. بوی غریب پاییز ، حدود ۲۰شخصیت اصلی و ۵۳شخصیت فرعی دارد و ماجراهای زندگی شخصیت های اصلی ، داستان های فرعی سریال را شکل می دهند.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی هاله سروش بیوگرافی فریده دریامج بیوگرافی فاطمه طاهری بیوگرافی صدیقه کیانفر بازیگران بوی غریب پاییز

برای تصویربرداری این سریال از لوکیشن های متعدد در داخل و خارج تهران استفاده شده است .

برخی عوامل تولید این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری : هوشنگ غفوری ، صدابردار: محسن منوچهری ، تدوین : مجید فخرایی نژاد، آهنگساز: سعید ذهنی ، نویسنده فیلمنامه : ایلی تقوی ، دستیار اول کارگردان : کریم اکبری مبارکه ، برنامه ریز: مونا رحمانی ، دیگر بازیگران : صدیقه کیانفر ، پندار اکبری ، صادق توکلی ، مهدی سلوکی ، فاطمه طاهری ، فریده دریامج.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. تتقون می گوید

    وَأَنَّ هَـٰذَا صِرَ‌اطِی مُسْتَقِیمًا فَاتَّبِعُوهُ ۖ وَلَا تَتَّبِعُوا السُّبُلَ فَتَفَرَّ‌قَ بِکُمْ عَن سَبِیلِهِ ۚ ذَٰلِکُمْ وَصَّاکُم بِهِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ﴿١۵٣﴾ «انعام» و [بدانید] این است راه راست من؛ پس، از آن پیروى کنید. و از راه‌ها[ى دیگر] که شما را از راه وى پراکنده مى‌سازد پیروى مکنید. اینهاست که [خدا] شما را به آن سفارش کرده است، باشد که به تقوا گرایید. (۱۵۳)