عکس های سقوط مرگبار اتوبوس ولوو به دره جاجرود

0

وقتی همه خواب بودند بر اثر سقوط مرگبار یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو به دره‌ جاجرود به عمق ۱۰۰ متر در محدوده جاده دماوند۱۱تن کشته و ۲۸ نفر مجروح شدند.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با تشریح جزئیاتی از حادثه دلخراش سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافری در مسیر تهران شمال اظهار کرد: در ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز در ابتدای محور جاجرود، یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو «بی ۷» متعلق به شرکت آریا سفر استان البرز دچار سانحه شد.

رئیس پلیس راه کشور اضافه کرد: این اتوبوس در حالی که به سمت شمال کشور در حال تردد بود بعد از خارج شدن از تهران و در یکی از پیچ های محور جاجرود از مسیر خارج و بعد از برخورد با نیوجرسی های حاشیه راه، به عمق ۱۰۰ متری دره ای سقوط کرد.

وی گفت: متاسفانه به دنبال این حادثه ۱۱ نفر در دم جان باختند و ۲۸ مسافر این اتوبوس نیز مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سقوط اتوبوس در دره حوادث تهران چپ کردن اتوبوس اخبار جاجرود

حمیدی در خصوص علت وقوع این سانحه نیز خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه کارشناسان پلیس نشان می دهد که سابقه راننده این اتوبوس، وضعیت راه و همچنین مدارک فنی وسیله نقلیه مشکلی نداشته و هنوز علت نهایی وقوع این سانحه مشخص نیست و نیازمند بررسی های کارشناسی بیشتر است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ