آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟ +تشخیص اصل بودن روغن خراطین

14

تشخیص اصل بودن روغن خراطین ،  عوارض خراطین ،  کی تا حالا روغن خراطین استفاده کرده ، روغن خراطین دکتر حکیم تهرانی ، کسانی که از روغن خراطین استفاده کرده اند ، روغن خراطین دکتر روازاده ، بوی روغن خراطین اصل ،روغن خراطین اصل را از کجا تهیه کنیم ، چگونه روغن خراطین اصل را بشناسیم ، رنگ و بوی روغن خراطین ،مشخصات روغن خراطین ، روغن خراطین تقلبی ، روغن خراطین اصل چه رنگی است ، روغن خراطین اصل چه رنگیه

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئنترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئینهای فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

طرز تهیه روغن خراطین

در گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا این روغن را از کرم خاکی تهیه تمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماریها استفاده میکرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت ۱۰۰ درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم میشود.. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته میشود.

خواص روغن خراطین

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

  • حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

  • کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

  • از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد.

  • افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

استفاده از این روغن یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

  • افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

طرز تهیه روغن خراطین

برای تهیه این روغن در گذشته که به آن روش ابن سینایی نیز گفته میشود، از ۲ کیلو گرم خاکی و ۱ کیلو روغن زیتون و یا کنجد استفاده می شده است و هنوز هم در عطاریها از این روش استفاده میشود. امروزه از دستگاههای تمام اتوماتیک و پیشرفته استفاده میشود. از ۸۰ کیلوگرم کرم خاکی میتوان به میزان ۱ لیتر روغن کرم خاکی را استخراج نمود.

طریقه مصرف روغن خراطین

برای استفاده از این روغن، روزی یک مرتبه موضع مورد نظر را به مدت ۳دقیقه ماساژ داده و سپس با روغن مورد نظر آغشته نموده و مجددا ۳ دقیقه ماساژ دهید تا روغن خوب جذب پوست شود. همچنین بهتر است روزی ۲ مرتبه این عمل انجام گیرد تا نتایج بهتری حاصل گردد.

آیا روغن خراطین در افزایش طول آلت مردانه تاثیر دارد و آیا ضرری دارد؟ چه مدت و به چه میزان در روز می توان از آن استفاده کرد؟

روغن خراطین در افزایش قطر آلت مردانه تاثیر دارد نه طول آن.نحوه ی استفاده از این روغن ۱ الی ۳ بار در روز می باشد و مدت ۳ الی ۹ ماه باید از آن استفاده کرد.

من ۲۲ سالمه و متاسفانه از زمان بلوغ تا الان ازکوچکی سینه هام رنج میبرم واین موضوع به شدت روی اعتماد به نفسم اثرگذاشته بعد از انجام ازمایش هوورمونی مشخص شد که هورمون مردانه ام بالا و استروژنم تقریبا پایینه.به من آسپیرونولاکتون و سیپروترون داده شد ولی مصرف سیپروترون باعث سردرد برام میشد و من رهاش کردم. بطورجدی میخام این مشکلم حل شه. توی اینترنت درمقاله ای در مورد خواص تخم کتان و…. برای این مشکل گفته شده. الان میخام ازشما بخوام منو در مورد تغذیه و میزان مصرف روزانه ی غذاهای استروژن دار راهنمایی کنین و اینکه ایا مالش مداوم میتونه کمک کننده باشه ؟

پاسخ

برآورد ها و حدس ها حاکی از آن است که بیش از سه میلیون زن در سراسر دنیا در ۳۵ سال اخیر پروتز سینه گذاشته اند و هر سال دهها هزار زن می خواهند که تحت این عمل جراحی قرار گیرند .بسیاری از زنان تصور می کنند که انجام عمل بزرگ کردن سینه باعث بهبود و بهتر شدن اندازه و شکل سینه ی آنها می شود؛ چون بر این باورند که سینه هایشان بسیار کوچک و اندازه یا شکل آن نا موزون ، نا متوازن و یا غیر جذاب است . بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده اند یا بعد از حاملگی با تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده اند .

با توجه به این که هدف اصلی از وجود پستانها نقش مهم آنها در ساختن شیر برای شیردهی می باشد، اما این دوران تنها دوره مختصری از زندگی زن را تشکیل می دهد و با نقش زیبایی شناختی آنها در کیفیت زندگی اش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

از آنجا که سینه های زن نشان اصلی مونث بودن اوست، رضایت او از فرمشان در هویت و ابراز وجود او از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. مراقبت و توجه لازمه به سینه ها بخشی از سلامتی و زیبایی یک زن است که در بهبود روحیه اش موثر می باشد.

و اما با مُد روز چه می توان کرد؟ زمانی سینه های بزرگ و زمانی سینه های کوچک مد می شود. بنابراین زیبایی پستان لزوماً در اندازه آنها نیست.

سینه ها می توانند به شکل سیب و یا گلابی باشند. زیبایی سینه های یک زن در چگونگی بها دادن او به آنهاست. هر فرم سینه ای زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و صد البته در نظر نظاره گر آن زیباست.

پوست پستان:

پوست ناحیه پستان به خاطر کشیده شدن آن بسیار نازکتر از پوست بقیه بدن است و به همین خاطر سریعتر دچار خشکی می شود. حتما با استفاده از یک کرم مرطوب کننده پستانها را مرطوب نگهدارید. این کرمها باعث تحریک کولاژن و الاستین شده و حاوی عنصر ضد اشعه ماوراء بنفش و عنصر رتینول (ضد چروک) هستند. در عین حال از کرمهای مرطوب کننده معمولی مثل وازلین و آکوافور هم غافل نشوید.

رشد پستان:

پستان یک زن ۲۰ ساله شامل چربی، غدد شیری و ماده ای به نام کولاژن یا کلاژن است (که باعث پیوند بافتها به هم و سفت نگه داشتن پستان می شود). اما به تدریج با بالا رفتن سن، غدد شیری و کولاژن تحلیل رفته و جای خود را به چربی بیشتر می دهد و این چربی اضافی باعث افتادن پستانها می شود. راهی برای جلوگیری از این روند نیست ولی پوشیدن سینه بندی که زیرش سیم دارد روند افت پستانها را کند می کند.

تغییرات پستان در بارداری:

بعلت آمادکی برست برای شیر دهی تغییراتی در دوران بارداری در پستانها ایجاد می شود.

– افزایش در سایز برست بعلت بزرگ شدن غدد شیری وافزایش در بافت چربی
– دردناک و حساس شدن و همچنین خارش و سوزش با تغییرات درجه هوا و لمس.
– بعلت افزایش ذخیره خونی رگهای آبی در سطح پستان دیده می شود
– ناحیه آرئولا و نیپل تیره تر می شود (سر پستان و اطرافش)
– غدد MONTGOMARY سوراخهای کوچک اطراف سر پستان بزرگتر می شود
– بعضی خانمها در سه ماهه آخر ترشحاتی از پستان دارند که کلستروم نام داردو قبل از ترشح شیر تولید می شود.

علل کوچکی سینه خانمها

۱- علل هورمونی :
الف : هورمون های فولیکولین-لوتئین : ( که هر دو از هورمونهای تخمدان هستند ) و در صورت کمبود آنها فقط با تجویز متخصص زنان باید استعمال شوند.
ب : کم کاری تیرویید و هیپوفیز : نیز عامل بسیار نیرومندی محسوب میگردد. در کل کمبود هورمونهای تخمدان و هیپوفیز مولد کوچکی پستانهاست.

۲- لاغری مفرط : افراد لاغر کلا بافت چربی در بدنشان کم است و همچنین هورمونهای جنسی در بدنشان کمتر از افراد عادی است که این امر باعث کوچک بودن پستان می گردد .

۳ – رژیم لاغری و سوء تغذیه : مخصوصا در خانم های چاقی که بدون برنامه علمی بطور ناگهانی شروع به کم کردن وزن می کنند چربیهای بدن کاهش می یابد و چون پستان نیز مقدار زیادی بافت چربی دارد کوچک می گردد و همچنین چروکیده و افتاده می شود.

در این افراد چون کوچکی پستان بدنبال رژیم غذایی بوده است بنابراین با توقف رژیم غذایی وبرگشت به حالت عادی واستفاده از رژیم پر پروتیین مشکل فرد برطرف خواهد شد . البته ممکن است کمی افتادگی در پستانها باقی بماند.

۴- ژنتیک : این مورد شایعترین علت کوچی پستان ها در خانم ها می باشد . و معمولا به کرم ها و قرض های گیاهی پاسخ مناسبی نخواهد داد و این مواد به هیچ عنوان باعث رشد پستان نمی گردند .

آیا حجم سینه ها با دیگر تغییر و تحولات بدن تغییر خواهد کرد ؟

با افزایش وزن، بافت چربی موجود در پستانها و در نتیجه حجمشان افزوده می شود. در مقابل با کاهش وزن بافت پیوندی و الاستیک نامتغیر باقی مانده و بافت چربی کاهش می یابد. از آنجایی که تغییر وزن موجب نابودی رشته های الاستیک و شل شدن پوست می شوند، بهتر است از تغییرات رادیکالی وزن جلوگیری نمود.

یکی از پیامد های حاملگی افزایش حجم پستانهاست. اصولاً پس از خاتمه دوران شیردهی که پستانها به حالت اولیه خود باز می گردند، کمی جمع و چروکیده می شوند. مکمل های استروژن و پروژسترون، دارو، اختلالات هورمونی، یائسگی و در نهایت کهولت نیز هر کدام به نحوی موجب تغییرات عدیده در حجم پستانها می شوند. با بالارفتن سن پوست نازکتر شده و هورمونها در بدن افزایش می یابند که به نوبه خود باعث جمع شدن لوبولهای پستان می شود.

اما نگران نباشید یک روش طبیعی برای حفظ طراوت و شادابی پستانها وجود دارد آنهم : آمیزش جنسی مداوم در طول زندگی

روش های بزرگ کردن سینه :

در رابطه با روشهای بزرگ کردن سینه به روش غیر جراحی پیشنهاداتی مختلف مطرح شده است .

بزرگ کردن سینه ها نیازمند انجام چند موضوع هست،ازجمله روغن مالی،ماساژ و بادکش درمانی و استفاده از داروها پیشنهاد میشود:

۱-دمکرده رازیانه روزی یک استکان میل شود.
۲-بادکش سینه ها طبق دستور پائین رعایت شود.
۳-ماساژ و روغن مالی با روغن خراطین طبق دستور زیر انجام گیرد.

روغن خراطین یا (کرم بلزا) را به همه جای سینه بمالید سپس آنها را به مدت ۳ دقیقه ماساژ دهید تا روغن به صورت کامل جذب پوست شود. سپس قالب هارا یکی یکی بر روی سینه ها قرار دهید و به اندازه کافی تلمبه بزنید. محفظه هارا بعد از ۱۰ دقیقه باز کنید . توجه کنید که تا سه روز هوای داخل محفظه را زیاد خالی نکنید در ضمن تا چند روز دردی در سینه ها احساس میشود که این درد ناشی از افزایش حجم آنهاست دردی که در مدت درمان احساس می شود کاملا طبیعی است.
بهتر است هرروز در صبح و شب این عمل را تکرار کنید تا به اندازه مورد نظرتان برسند. نرمال ترین زمان درمان دو ماه است درضمن بعد از این مدت درمان لازم است که هر هفته چند بار از این دستگاه استفاده شود تا همیشه حالت خود را حفظ کند.

روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان، بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن گونه ها و بزرگ تر کردن باسن از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

مشخصات روغن خراطین قیمت روغن خراطین عوارض و مضرات روغن خراطین طرز استفاده روغن خراطین زیبایی سینه زیبایی باسن و ران روغن خراطین اصل را از کجا تهیه کنیم روش بزرگ کردن سینه و باسن رنگ و بوی روغن خراطین داروی افزایش سایزآلت تشخیص اصل بودن روغن خراطین بزرگ کردن باسن بزرگ کردن آلت تناسلی بزرگ کردن سینه با مالش افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان اسامی داروها و کاربرد آنها آلت تناسلی مردان

روغن خراطین اصل به رنگ قهوه‌ای است و متأسفانه اکثر روغنهایی که در اینترنت و عطاری‌ها عرضه میشوند برای اینکه مصرف کننده رنگ روغن را نبیند آنرا در شیشه‌های تیره قرار میدهند. ( حتما روغن تهیه شده را در یک ظرف شفاف ریخته و به رنگ آن دقت کنید که حتماً تیره باشد) بهتر است روغنهایی که رنگ آنها قابل رویت نیست را اصلا تهیه نفرمائید.

روغن خراطین اصل بجز اثر حجم دهندگی، خواص دیگری نیز داراست .

مثالاٌ در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد. روغنهایی که از این خواص برخوردار نیستند به هیچ عنوان خالص و اصل نمی‌باشند.

روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بصورت کِرِم و جامد نیست و یک روغن مایع است و افرادی که تحت هر عنوانی روغن خراطین را با برندها و شعارهای مختلف بصورت کِرِم جامد عرضه میکنند، قابل اطمینان نیستند و توصیه میشود تهیه نفرمائید.

روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بدون بو نیست و یک بوی گرم و خاصی دارد. هر چه این بو بیشتر باشد،‌نشان دهنده خالص‌تر بودن روغن است. از خرید روغنهایی که هیچ بویی ندارند خودداری نمائید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 14 )
  1. تزریق چربی به واژن می گوید

    عالی بود
    ممنون

    1. ناشناس می گوید

      شما استفاده کردین ازش نمیشه واقعی و تقلبی تشخیص داد که،

      1. محمود می گوید

        سلام از کجا بخریم اصلشو اشاره نکردین به این موضوع

  2. ساحل می گوید

    سللم من یک ماه دارم استفاده میکنم رو عضلاتم به نظرم صفت تر شده البته در کنار ورزش. از بازار سنتی تهیه کردم قهوه ای رنگ و بو میده

    1. شهلا می گوید

      سلام از کدوم بازار سنتی ؟

    2. الناز می گوید

      بوش حالت روغن سوخته نداره واسه شما

  3. مهدی می گوید

    یکی این وسط داره زیر آبی میره و ریچارد تحویل مردم میده….. بعضی از سایت‌ها نوشتن که روغن خراطین جامد و غلیظه،،،،، وبعضی از سایت‌ها هم نوشتن مایعه. دقیقا مثل نماز مسلمانان که آخرش نفهمیدم پیامبر اسلام مثل شیعه با دست باز نماز می‌خوانده یا مثل سنی ها با دست بسته……. هر کی راستشو میدونه بهم بگه لطفا.

  4. الناز می گوید

    دوستان من روغن خراطین خریدم رنگش قهده ایه و اینکه بو روغن سوخته میده میترسم بزنم ب پوستم
    میشه اونایی ک مصرف کردن بگن بوش دقیقا چطوره

    1. حسين می گوید

      سلام دقیقا بوی روغن سوخته میده و البته کمی نا خالصی قهوه ای تیره رنگ داره که ته نشین میشه . اون روغن اصل هست نگران نباشید . من استفاده کردم اوکی هست .

      1. صبا می گوید

        دوستان من خودم درست کردم رنگش کمی کرم رنگ و بوی تقریبا لجن میده اما اصله تعصیر خوبی داشت واسه خودم درست کردم با روغن زیتون ۴۰روز افتاب گذاشتم فقط دست ساز یا خودتون درست کنید یک کیلو کرم خاکی با یک کیلو روغن زیتون البته من کرم خاکی رو شستم بعد کوبیدم رو حرارت کمی با روغن حرات کم دادم وبعد افتاب گذاشتم بعد چهل روز صاف کردم .برای من تعصیر داشت .

    2. Dariush می گوید

      سلام.آره رنگ قهوه ای داره من .خیلی وقته دارم استفاده میکنم ولی باید اصل خرید من خودم درست میکنم.الان توی بازار یه قاشق می ریزن و یه لیتر روغن زیتون الکی می ریزن توش.برا همین بایستی شش ماه تا یکسال منظم استفاده کنی ازش شاید جواب بگیری.من خودم بصورت سنتی درست میکنم و صددرصد اصل .دقیقا چیزی که درست میکنم و میدم به دوستان و آشنایان همون رو خودم هم استفاده میکنم.

      1. قاسمي می گوید

        منم میخوااام لطفا:'(

      2. حسن می گوید

        سلام دوست عزیز چطور میشه از شما خریداری بکنم

  5. صبا می گوید

    اگر کسی دوست داشت و خواست با ضمانت درست میکنم میفرستم اصل نبود پس میگیرم دوستان .خودم با کرم خاکی سرخ درست میکنم با ضمانت البته یک ماه روزی دوبار باید استفاده بشه وقبل استفاده موضع را ماساژ دهید و روغن رو باز رو موضع مساژ دهیدتا پوست کمی سرخ بشه .۰۹۳۵۷۸۱۳۴۷۳شمارمه .طرز تهیه هم بهتون با فیلم از طرز تهیه تحویل میدم باتشکر