نتیجه مسابقه ادابازی گروه حسین رفیعی با گروه پالت

1

شب گذشته برنامه خندوانه میزبان دو گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی‌زاده (خوشحال و شاد خندان) و مهیار طهماسبی و امید نعمتی (پالت) بود.

در آغاز ، رامبد جوان درباره قوانین مسابقه رده بندی ادابازی توضیح داد.

برای شروع مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان داشتند، برای هم کری بخوانند. کری‌خوانی سه دقیقه طول کشید. بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو به گروه «خوشحال و شاد خندان» رای دادند و آنها اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول مسابقه رده بندی ادابازی، گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده (خوشحال و شاد خندان) ۱۲امتیاز و مهیار طهماسبی و امید نعمتی (پالت) ۲۵ امتیاز کسب کردند.

نتایج ادا بازی خندوانه گروه پالت خندوانه دیشب بیوگرافی مهیار طهماسبی بیوگرافی حسین رفیعی بیوگرافی امیر کربلایی زاده بیوگرافی امید نعمتی ادابازی خندوانه

در این مرحله گروه کربلایی زاده و رفیعی تمرکز خود را از دست داده بودند و بسیار ضعیف عمل کردند؛ اما گروه پالت با هیجان خاصی برنامه‌های خود را اجرا می‌کردند و توانستند بیشترین امتیاز را کسب کنند.

در ادامه، گروه‌ها باید کلمات را از طریق پانتومیم خوابیده حدس می‌زدند. تا پایان این مرحله گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی‌زاده (خوشحال و شاد خندان) ۲۰ امتیاز، مهیار طهماسبی و امید نعمتی ( پالت) ۳۸ امتیاز کسب کردند و اختلاف امتیاز بسیاری را در این مرحله شاهد بودیم.

در مرحله پایانی مسابقه رده بندی ادابازی، نفرات هر گروه باید کلماتی را حدس می‌زدند و در گوی می‌گذاشتند.

رفیعی و کربلایی زاده با اینکه تلاش بسیاری در این مرحله از خود نشان دادند، اما نتوانستند امتیاز زیادی کسب کنند.

در نهایت گروه امیر کربلایی زاده و حسین رفیعی با ۳۰ امتیاز و مهیار طهماسبی و امید نعمتی با ۴۳ امتیاز به کار خود در این مسابقه پایان دادند. گروه پالت با ۴۳ امتیاز رتبه سوم مسابقه ادابازی را به دست آورد.

 

گزارش از الهام قبادی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. متقین می گوید

    لَّا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلَا کِذَّابًا ﴿٣۵﴾ «نبا» در آنجا نه بیهوده‌اى شنوند، و نه [یکدیگر را] تکذیب [کنند]. (۳۵)