جدیدترین اخبار درباره فروش بلیت‌جام‌ جهانی برزیل

0

به گزارش ساتین : محمد درخشان که در نشست خبری مربوط به فروش بلیت‌های جام جهانی شرکت کرده بود در این خصوص گفت: از روزنامه‌ها خواستیم بیایند تا شاهد حواشی دوره‌های گذشته نباشیم و هم اینکه گزارشی درخصوص فروش بلیت‌ها داده و در این مورد با مردم ایران صحبت کنیم تا بتوانیم در دو روز باقیمانده تحرکی در بین آنها ایجاد کرده تا در صورتی که می‌خواهند اقدامی انجام دهند سریع‌تر نسبت به خرید بلیت‌ها اقدام کنند. تیم‌هایی که به جام جهانی می‌روند می‌خواهند شاهد حضور طرفدارانشان باشند و مردم هم می‌خواهند بازی‌های تیم ملی کشورشان را در استادیوم‌ها از نزدیک ببینند و ما به عنوان فدراسیون فوتبال در تلاش هستیم تا این کار را عملی کنیم.

وی ادامه داد: فیفا اقداماتی انجام داده تا تسهیلاتی در این خصوص انجام شود که این موارد در راستای منافع مردم بوده و در این خصوص فیفا به آن غیردولتی نگاه کرده است تا در نهایت به بهترین روش و در بازاری غیر از بازار سیاه بلیت‌ها به فروش برسد.

درخشان گفت: به فدراسیون فوتبال و تیم‌هایی که صعود کرده‌اند ۸ درصد از گنجایش ورزشگاه‌ها به عنوان سهمیه قابل فروش به فدراسیون‌های کشورهای فوق اختصاص پیدا کرده است که این تعداد برای دیدار ایران و نیجریه هزار و ۸۴۰ قطعه برای بازی با آرژانتین ۳ هزار و ۲۹۲ قطعه و برای دیدار مقابل بوسنی ۲ هزار و ۷۴۸ قطعه است که این تعداد جدا از ۷۰۰ سهمیه‌ای است که فیفا برای خانواده فوتبال برای فدراسیون فوتبال هر کشور اختصاص داده است. البته سهمیه دیگری هم داریم که چون تعدادشان زیاد نیست و برای افراد خاص تدارک دیده شده دیگر به آنها ورود نکرده و کاری با آنها نداریم.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال یادآور شد: بلیت‌ها در سه دسته ۱، ۲ و ۳ تقسیم‌بندی شده و ۷۰۰ بلیت خانواده فوتبال و سهمیه ۸ درصدی از بازی اول تا فینال ادامه دارد به شرط اینکه تیم ملی کشور فوق به مراحل بعدی صعود کند و هرجا تیمی به هر دلیلی از مسابقات حذف شود بلیت این کشورها در اختیار کشورهای صعودکننده قرار می‌گیرد و در واقع در مراحل حذفی بلیت‌ها به صورت شرایطی به فروش می‌رسد.

ادامه دارد…

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ