چرا گردشگران بلیط چارتری را ترجیح می دهند

0

با اتمام فصل تابستان یکی از بهترین فرصت ها برای مسافرت از دست می رود، این فصل یکی از مناسب ترین زمان ها برای خانواده ها می باشد تا بتوانند در کنار هم از سفری لذت بخش برخوردار شوند. کشورهای بسیار خوبی برای سفر خانوادگی وجود دارد که می توان به آن ها اشاره کرد.

کشور هند یکی از زیباترین کشورها برای مسافرت می باشد ، تور هند یکی از هیجان انگیز ترین تورهای دنیا می باشد، هزینه این سفر تا مقداری زیادی مناسب است بوده . درسته زندگی امروزی بسیار پر هزینه است. سفر هم مانند هر جزء دیگر این زندگی معمولا پر هزینه است بنابراین مردم برای اینکه بتوانند سالی یکی دو بار سفر سعی می کنند هزینه های سفر خود را تا جای ممکن پایین بیاورند.

از همین رو است که امروزه بلیط های چارتر در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده و روز به روز هم بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. با ما همراه تا در این بخش از شما را با تفاوت بلیط چارتری با بلیط سیستمی آشنا کنیم.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر تور هند بلیط سیستمی چیست انواع بلیط هواپیما
بلیط هواپیما

چارتر به بلیط هایی گفته می شود که به بلیط های لحظه آخری معروف است و قیمت بسیار کمتری نسبت به بلیط های سیستمی دارد. البته بلیط های سیستمی هم هنوز طرفداران خود را دارد چرا که نقدهای زیادی به روندکار بلیط های چارتر وارد است. بلیط های سیستمی بلیط هایی هستند که با برنامه ریزی بلند مدت تهیه می شوند و شما باید از مدت ها قبل برای سفر خود این نوع بلیط ها را تهیه کنید.

مزایا ومعایب بلیط های چارتر چیست؟

بلیط چارتری هواپیما مزایا و معایبی دارد که در بالا به برخی از آن ها اشاره شد. این نوشته اثر یکی از مسافران تور هند است، اگرچه قیمت پایین این بلیط ها مزیت اصلی آن ها به حساب می آید ولی از دیگر مزیت های بلیط های چارتر باید به اینکه مسافر زمان زیادی را منتظر نمی ماند، اگر برای کسی سفر فوری پیش آمد می تواند به سرعت بلیط چارتر تهیه کند، حتی لحظه آخر و دم پرواز نیز می توان  بلیط چارتر تهیه کرد و اینکه به راحتی و حتی از طریق اینترنت درخانه هم می توان بلیط چارتر را تهیه کرد؛ اشاره کرد. اما بلیط های چاتر معایبی نیز دارد، مثلا اینکه استرداد بلیط های چاتر قانون خاصی ندارد و بستگی به نظر آژانس مسافرتی دارد که بلیط خود را از ان تهیه کرده اید. اکثر آژانس های مسافرتی هم پول بلیط کنسل شده را باز نمی گردانند به این دلیل که بلیط ها بلیط های لحظه آخری است.

 

همچنین یکی دیگر از معایب بلیط های چارتر است که باید برای کودکان زیر ۱۲ سال هم پول بلیط پرداخته شود. و دیگر عیب این نوع بلیط ها این است که برای همه مقاصد بلیط های چاتر وجود ندارد هر چند هر روز برای مقاصد بیشتری بلیط های چارتر در دسترس مردم قرار می گیرد و این امید می رود که به زودی این مشکل برای همه مقاصد حل شود.
بلیط های سیستمی چه معایب و مزایایی دارد؟

بلیط های سیستمی نوع دیگر بلیط است که از دیر باز توسط شرکت های هواپیمایی معتبر در اختیار مردم قرار می گرفته است. برای این بلیط ها از قبل برنامه ریزی های منظم می شود. معمولا کسانی که می خواهند سفر طولانی مدت کنند یا کیفیت ونظم براشان اهیمت زیادی دارد از بلیط های سیستمی استفاده می کنند بلیط های سیستمی را نمی توان برای سفر های فوری که پیش می آید تهیه کرد و شاید بتوان گفت بعد از هزینه زیادی که دارد این عیب مهم آن است. اما این بلیط ها را می توانید اگر از سفر خود منصرف شدید به راحتی با کمشدن مقداری از پول بلیط  کنسل کنید و بخش عمده پول بلیط خود رادریافت کنید. همچنین بلیط برای کودکان زیر ۱۲ سال در نوع سیستمی رایگان است و در بلیط های سیستمی تنوع مقصد بیشتری نسبت به بلیط های چارتر وجود دارد.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر تور هند بلیط سیستمی چیست انواع بلیط هواپیما
بلیط هواپیما

در آخر باید گفت پیشرفت تکنولوژی سرعت بسیاری از کارها را برای شما بالاتر برده است شما می توانید در خانه یا محل کار خود نشسته تمام قیمت های هتل های دنیا و امکانات آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و رزرو اینترنتی هتل مورد نظر خود را انجام دهید.

منبع:

http://e-india.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ