بشار رسن: جاسم کرار گفت در ایران پول نیست!

0
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که روزهای موفقی را در این باشگاه پشت سر می گذارد صحبت های جالبی را درباره پرسپولیس مطرح کرده است. رسن با اشاره به آینده پرسپولیس گفته است: مطمئن هستم قهرمان آسیا خواهیم شد. یک بازی سخت دیگر پیش رو داریم و آن هم بازی الهلال است. چرا که مطمئن هستم در صورت راهیابی به فینال قهرمانی از آن ما خواهد بود و باید تمام توان‌مان را در دیدار برابر الهلال به کار گیریم.
رسن اشاره ای جالب به صحبتش با جاسم کرار درباره فوتبال ایران دارد: وقتی وارد اردوی تیم ملی عراق شدم خیلی از بازیکنان در خصوص پرسپولیس و جو فوتبال ایران از من پرسیدند و با روحیه بالا برای آنها شرایط را توضیح دادم. شرایط ذهنی که قبلا از حضور در فوتبال ایران داشتند و داشتیم مربوط به داستان‌های جاسم کرار در فوتبال ایران بود. جاسم همیشه می‌گفت اینجا پول نیست و شرایط سخت است اما جالب اینکه او همیشه در ایران حضور داشت (خنده). برای آنها از فوتبال ایران و شرایط خوب آن توضیح دادم.
این هافبک عراقی همچنین درباره رقابت با دیگر هافبک های پرسپولیس می گوید: این رقابت در تمام پست‌ها وجود دارد. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و تمام بازیکنانی که اکنون در لیست حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مهمترین مساله برای تیمی است که اهداف بزرگی در ذهن دارد. بازیکنانی که در ذهن فقط قهرمانی و برد و موفقیت را مرور می‌کنند و هدف اصلی آنهاست که این کار را آسان می‌کند. تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا جایی در ترکیب ثابت داشته باشد و نقش بیشتری در موفقیت ایفا کند و من نیز از این قاعده جدا نیستم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ