حکایات گاز گرفتگی “تالار حافظ”

0

به گزارش ساتین : داشتیم خیلی ملو پیش میرفتم جلو که یهو بحث گاز و قیمتش اومد جلو و زد ناغافل چلوی جماعتی رو کرد پلو ….. نتیجه این شد که ما به ابعاد مختلف گاز پی بردیم و نقش این ماده رو در کلیه شئون با پوست و استخون لمس کردیم که در ادامه نتیجه این تحقیقات که در خصوص مبحث مذکور و فقط با محوریت بورس داشتم را با کمال میل به خدمتتون عرضه می کنم.

صنعت بانکداری

این صنعت با توجه به تعداد شعبی که در کشور داشته و طی سال های اخیر هم همچنان مانند قارچ شاهد رشد آنها بودیم اثر دوسویه در گاز دارد. خوب می دانید که برخی از قارچ ها تولید گاز دارند اما از آنجا که مصرف بخاری ها و کلا ًسیتم های گرمایشی این گروه بیشتر از تولید گاز آنها بوده لذا کاملاً طبیعی است که در این روزها گروه بانکی را در درصدهای منفی ببینیم.

صنعت خودرو …

در این صنعت هم گازهایی تولید می شود که یکی از آنها در بحث سرعت اتوموبیل به عنوان پدال گاز شناخته شده و یکی دیگر از انواع گازهای این صنعت در بحث تأمین سوخت مورد بررسی قرار می گیرد لازم به ذکر است که از گاز ناچیز کولر خودرو در این تحقیق صرف نظر شده است. پر واضح است که این صنعت مصرف کننده گاز بوده و این افزایش قیمت بطور کاملاً مستقیم و دربست هزینه ها را افزایش می دهد. لذا خودرویی ها هم محکوم به افول می باشند.

گروه دارویی

در ابتدا باید پیشاپیش از نکاتی که مطرح می شود هرچند که جنبه پزشکی داشته اما عذرخواهی می کنیم دارویی ها در زمینه تولید دارو های ضد گاز فعالیت می کنند که به دلیل ضدیت با گاز از این ناحیه متضرر می شدند و تحقیقات اثبات کرده چنانچه این گروه در زمینه تولید داروهای گازافزا فعالیت می کردند الان از این محل دست کم با تعدیل مثبت۵۷ درصدی مواجه می شدند. حیف که نشد. از سوی دیگر در تولید قرص جوشان نیز از گاز استفاده می شود.

گروه غذایی

در این گروه گاز در مصرف نوشابه های گاز دار و دوغ گازدار آبجو اسلامی گازدار و انواع آبمیوه های گازدار مورد استفاده قرار می گیرد که جای شکرش باقیست که روغن گازدار و نون گازدار یا پفک گازدار هنوز تولید نمی شود. خوب با این وضع نباید انتظاری غیر از افت را از نمادهای این گروه نیز داشت.

لوازم خانگی

در این گروه به دلیل تولید انواح محصولات گازدار مانند کوکر گازی و انواع خنک کننده های گازدار مانند یخچال و …. افزایش قیمت گاز بطور کاملاً واضح موجبات افزایش هزینه ها تولید را فراهم می آورد لوازم خانگی ها اصولاً به هر دلیلی با مشکل مواجه می شوند نرخ دلار تحریم ها، افزایش واردات، کاهش واردات، تورم، رکود این گروه در هر حال مشکل دارد و تنها درمانش هم افزایش قیمت می باشد بنابراین در بلند مدت این گروه شانس اول خروج از بحران و حتی پیشتازی بازار خواهد بود لذا باید گفت گروه لوازم خانگی انتخابی مطمئن ….

سایر گروه ها

خوب دیگر جای بحث باقی نمی ماند که وقتی بحران ایجاد شود تمامی گروه ها نیز خواه ناخواه درگیر شده و این غده سرطانی به آنها نیز تأثیر می گذارد در حال حاضر ما مانند سال ۲۰۰۸ که اروپا و غرب درگیر بحران مالی شده اند مانیز دچار بحران زنجیر وار گازی شده ایم.

در نهایت به بیان نتایج این افزایش نرخ را در گروه پتروشیمی ارایه می کنیم.

این گروه هیچ اثرپذیری از بحث مذکور نداشته و به همین دلیل تمامی نمادهای این گروه متوقف شدند تا خدای نکرده متأثر از این فضا نامساعد ارزش سهام شرکتهای این گروه ناعادلانه پایین نیاید و ما نیز در بازار شاهد رقابتی عادلانه باشیم.

خبر مهمی که این روزها بگوش می رسد و شاید بتواند اندکی از زیان وارده به فعالان سرمایه را جبران نماید. عرضه اولیه ای است که این بار بجای سازمان خصوصی سازی از سوی سازمان بهشت زهرا صورت می پذیرد .

گفتنی است بزودی با درج اعلامیه ترحیم،ببخشید اعلامیه ثبت نماد “ثقبر” در تابلو شاهد عرضه ای مختص حقیقی ها بدون محدودیت به منظور تسلی خاطر عزیزان سرمایه از دست داده خواهیم بود حضور همه شما عزیزان در این عرضه قطعاً تسلی خاطری خواهد بود برای آن عزیزان و ضمناً از تمامی دوستانی که با اهدای سرمایه ای خود مرهمی خواهند شد پیشاپیش کمال تشکر را داریم .

در اینجا از تمامی حافظ نشینان و شرکت کنندگان ، صاحبان مجلس  و سایر عزیزانی که در این مدت با صرف صبحانه های کاری ما را در تحمل این وضع یاری نموده اند کمال تشکر را داریم و برای کلام پایانی این شعر مطلا را به پیشگاهشان عرضه می داریم.

گاز گرون آوردیم                 پتروشیمی رو بردیم

پتروشیمی آوردیم             سرمایه ها رو بردیم

سرمایه ها رو بردیم           سبد کالا آوردیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ