محمد مقدس ،مشاور و معمار راهکارهای شبکه

0

محمد مقدس که در حال حاضر ساکن شهر برلین آلمان است، از ۳ سالگی با کامپیوتر آشنا شد اما ورود وِی به دنیای شبکه و اینترنت به حدود ۱۰ سال قبل برمی‌گردد، زمانی که او ۱۸ سال داشت و ورزش تنیس روی میز در رده ملی را رها کرد تا همراه با برادر کوچکترش -سینا- به جای استفاده از گیم نت و کافی نت، شبکه‌های آن ها را راه اندازی کنند. محمد با تمرکز بیشتری روی شبکه و امنیت شبکه، به طور جدی وارد بازار کار شد و در ۲۱ سالگی چند پروژهٔ ملی در رزومهٔ خود داشت. محمد پیشرفت خود در زمینهٔ شبکه را ابتدا مدیون والدینش هست که از کودکی او را با زبان انگلیسی آشنا کرده‌اند، سپس تنها استاد خود، حسین خسروی که همواره علاقمند به نشر اطلاعات و دانش خود با دیگران بوده و این باعث شد که محمد نیز همیشه به شعار Sharing is Caring اعتقاد داشته باشد و از همان بدو فعالیت خود تا به حال، با وبلاگ نویسی در وبلاگ شبکه‌ها مشاهدات و اطلاعات خود را در اختیار دیگران گذاشته است.

متخصص امنیت شبکه شرکت ابر آروان سرویس cdn ایران راز موفقیت بیوگرافی محمد مقدس ایرانیان در خارج ایرانیان در اروپا

محمد مقدس در حال حاضر به عنوان مشاور و معمار راهکارهای شبکه و امنیت شبکه در قسمت Global Business شرکت AT&T مشغول به کار است و با ارائه راهکارهای نوین، به شرکت‌ها و سازمان‌های بین المللی از جمله CSC، Vattenfall، Shell و … در توسعه شبکه‌هایشان کمک می‌کند.

او همچنین در چندین استارتاپ موفق اروپایی به عنوان سرمایه گذار فعالیت دارد اما در عین حال کماکان ارتباط خود را با شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی نیز حفظ کرده است. جهت دنبال کردن محمد مقدس، می‌توانید وی را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین و همچنین کانال‌های تلگرام networkz و neveshtehaaye_man دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ